Bouwjaar | 19-10-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.389 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-ZDT-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.389 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 14-ZDT-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RB auto's Apeldoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lierderstraat 20 |
Postcode | 7364 BL |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21606317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4606 x 1823 x 1505 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.316 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 655 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Zeer mooie en goed onderhouden Ford FOcus Wagon 1.0 EcoBoost Titanium van 19-10-2012 met een afgelezen kilometerstand van 240389 KM NAP
Deze Focus heeft een geldige APK tot 03-01-2025.
Zeer complete stationwagon met oa: goed werkende airconditioning, cruise control, navigatie systeem, Multifunctioneel stuur, start knop, multimedia systeem, parkeersensoren achter ed...
De onderhoudsboekjes net als beide sleutel zijn aanwezig.
INRUIL MOGELIJK
DISCLAIMER:
Om teleurstelling te voorkomen kunt u het beste bellen voor u vertrekt, dan zorgen wij dat de auto aanwezig is als u komt.
Inruil van uw eigen voertuig is bij ons altijd mogelijk.
Wij rekenen geen extra kosten voor het rij-klaar maken.
Deze advertentie is met zorg geplaatst, toch kunnen er schrijf of tekst fouten in de advertentie staan. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!