Bouwjaar | 14-09-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.423 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-365-BT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 15.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.423 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-365-BT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stronkhorst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 213 |
Postcode | 8077 RD |
Plaats | Hulshorst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 700246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfstronkhorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,5 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 183 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Go Ford, Go Further. En dat maakt deze auto helemaal waar. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! In deze Ford profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! In deze Focus Wagon vindt u niet alleen schakelaars op het stuur om het navigatiesysteem te bedienen en het audiosysteem met DAB-ontvangst, maar er is ook spraakbediening. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Ford heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van airconditioning, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen. De auto is ook uitgerust met hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!