Bouwjaar | 28-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 295.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-SGX-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 295.098 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 40-SGX-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vries Mobiliteit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderparkweg 92a |
Postcode | 7335 GW |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19984890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.matuna.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2014
Modelcode: C346
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.258 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,8 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: EXPORT:
NO GARANTY
KEINE GARANTIE
Auto rijdt, remt en schakelt goed.
Geeft ook geen fout code maar rookt wel.
Rookt bij koude start behoorlijk en als die warm is wat minder. Beetje blauwe rook dus waarschijnlijk olie.
Zo ingeruild dus ook zo weer weg zonder garantie.
The car drives, brakes and shifts well. Doesn't give an error code either, but it does smoke. Smokes quite a bit when it is cold and less so when it is warm. A bit of blue smoke, probably oil.
Das Auto fährt, bremst und schaltet gut. Gibt auch keinen Fehlercode aus, aber es raucht. Bei Kälte raucht es ziemlich stark, bei Wärme weniger. Etwas blauer Rauch, wahrscheinlich Öl.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Al onze geadverteerde auto's worden aangeboden tegen scherpe meeneemprijzen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijs. Eventuele garantie en of afleveringsbeurt is in overleg mogelijk vraagt u naar de voorwaarden.
Informeer voor u vertrekt of de occasion waarin u interesse heeft nog beschikbaar is. Dit om een teleurstelling te voorkomen.
Openingstijden Maandag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:00 Zaterdags van 10:00 tot 16:00. (S'avonds en Zondags op afspraak)
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Voor vragen of informatie kunt bellen met:
06 199 848 90
Bij geen gehoor kunt u ook 0633040468 proberen.
Tot snel!
De Vries Mobiliteit
powered by Matuna BV
Hoenderparkweg 92a
(via de Carrouselweg)
7335 GW Apeldoorn
Ondanks dat wij veel aandacht aan onze advertentie tekst besteden.
Kunnen er geen rechten aan ontleent worden en zijn fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!