![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.988 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.988 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | P.H. Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 62 |
Postcode | 7315 CZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57817711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 159 km/u
Ledig gewicht: 840 kg
Wielbasis: 230 cm
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Het inruilen van uw huidige auto of bestelauto is mogelijk, ongeacht merk type of bouwjaar.
7 dagen per week kunt u terecht voor een proefrit en bezichtiging.
Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met 0657817711 , ook via whatsapp bereikbaar.
Wij adviseren om van te voren even contact op te nemen of de auto nog beschikbaar is voordat u vertrekt, als u een van onze auto's wilt komen bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ka (2008 - 2016) | Rots in de branding
Ruim twaalf jaar lang wist de Ford Ka stand te houden. Deze rots in de branding bleef populair dankzij het tijdloze design. Maar de techniek verouderde wel. Daarom is het nu tijd voor de geheel nieuwe, zuinigere, snellere, veiligere en completere Ford Ka. Zal het nieuwe model net zo'n succes worden als de voorganger?
![Autotest | Ford Ka (2008 - 2016) Rots in de branding](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/406/ford-ka.jpg)
De Ford Ka haalt maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten. Daarbij is de auto meer verfijnd dan andere kleintjes, waarbij met name de wegligging beter is. Daarbij is de Ka lekker eigenzinnig.
Plus
- kwaliteit en raffinement van grotere, duurdere auto
- uitstekende wegligging
- geslaagde vormgeving
Min
- achterklep alleen met sleutel te ontgrendelen
- iPod interface werkt niet
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is de nieuwe Ford Ka een waardige opvolger van de voorganger? Zeker! Het dynamische, wendbare en uitdagende karakter blijft behouden. De prestaties zijn verdienstelijk en het verbruik aangenaam laag.
Dankzij een slimme opzet weet Ford maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten te halen. Wel kent de auto enkele ergonomische missers zoals niet in hoogte verstelbare gordels en een achterklep die alleen met de sleutel is te openen. De beloofde iPod-aansluiting werkt niet.
De Ford Ka onderscheidt zich van de concurrentie dankzij een verfijnd karakter. De rijeigenschappen zijn die van een klein autootje, maar het solide gevoel en het raffinement (afwerking, materiaalkeuze, weggedrag) zijn die van een grote, luxe auto. De Ford Ka is daarom helemaal klaar voor de toekomst. Dit is de nieuwe rots in de branding; KArakterbehoud dus.