Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 03-LDR-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.000 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 03-LDR-3 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Andreas Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. R.R. van der Zeelaan 1 |
Postcode | 8191 JH |
Plaats | Wapenveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 49396366 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.andreasautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 159 km/u
Maten
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.320 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Waarom een auto kopen bij Andreas (auto groothandel)?
Wij hebben 20 jaar ervaring in de autobranche en door ons grote netwerk kunnen wij auto's leveren voor scherpe prijzen! Geen afleverkosten. Geen dure showroom of 5 man personeel maar voordeel waar u wat aan heeft. Al onze auto's zijn voorzien van ruime of NIEUWE apk en alles staat klaar om gelijk mee te nemen. Dus geen week wachten op uw aankoop!
Inruil en financiering mogelijk!
Ook voor export papieren afmelden en verzekering!
Even bellen voor vertrek aub!
www.ANDREASAUTOS.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ka (2008 - 2016) | Rots in de branding
Ruim twaalf jaar lang wist de Ford Ka stand te houden. Deze rots in de branding bleef populair dankzij het tijdloze design. Maar de techniek verouderde wel. Daarom is het nu tijd voor de geheel nieuwe, zuinigere, snellere, veiligere en completere Ford Ka. Zal het nieuwe model net zo'n succes worden als de voorganger?
De Ford Ka haalt maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten. Daarbij is de auto meer verfijnd dan andere kleintjes, waarbij met name de wegligging beter is. Daarbij is de Ka lekker eigenzinnig.
Plus
- kwaliteit en raffinement van grotere, duurdere auto
- uitstekende wegligging
- geslaagde vormgeving
Min
- achterklep alleen met sleutel te ontgrendelen
- iPod interface werkt niet
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is de nieuwe Ford Ka een waardige opvolger van de voorganger? Zeker! Het dynamische, wendbare en uitdagende karakter blijft behouden. De prestaties zijn verdienstelijk en het verbruik aangenaam laag.
Dankzij een slimme opzet weet Ford maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten te halen. Wel kent de auto enkele ergonomische missers zoals niet in hoogte verstelbare gordels en een achterklep die alleen met de sleutel is te openen. De beloofde iPod-aansluiting werkt niet.
De Ford Ka onderscheidt zich van de concurrentie dankzij een verfijnd karakter. De rijeigenschappen zijn die van een klein autootje, maar het solide gevoel en het raffinement (afwerking, materiaalkeuze, weggedrag) zijn die van een grote, luxe auto. De Ford Ka is daarom helemaal klaar voor de toekomst. Dit is de nieuwe rots in de branding; KArakterbehoud dus.