Bouwjaar | 28-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.110 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 30.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.110 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nijman BV |
Contactpersoon | Adri Nijman |
Adres | Jonkerspad 8 |
Postcode | 7271 LC |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 273235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonijman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Modelcode: CX482
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 57 liter
Actieradius: 56 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 463 x 188 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 32 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | Krachtiger
De Ford Kuga is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het doel was om de Kuga op alle punten krachtiger te maken. Zoals gebruikelijk bij een facelift begint dat met een aangepaste vormgeving, maar er is meer...
De Ford Kuga voor modeljaar 2024 is in alle opzichten krachtiger geworden. De uitstraling is krachtiger en de motor levert meer trekkracht bij een lager verbruik. Het weggedrag is en blijft goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- zuinig, ook na leegrijden van accu
Min
- kan beschikbare elektriciteit niet automatisch optimaal verdelen over de route
- niet beter, wel duurder dan een soortgelijke elektrische auto
Conclusie
Wat maakt de vernieuwde Ford Kuga krachtiger? Het uiterlijk en de aandrijflijn. Het uiterlijk spreekt voor zich. De aandrijflijn kreeg een nieuwe batterij, elektromotor en versnellingsbak. Het extra vermogen zorgt in theorie voor betere prestaties. Alleen wanneer het uiterste wordt gevraagd is ook in de praktijk iets merkbaar van het extra vermogen, want Ford legt de nadruk op efficiency en souplesse. Daarbij valt op dat de Kuga plugin-hybrid, ondanks relatief eenvoudige techniek, slim met energie omgaat en zelfs na het leegrijden van de accu heel zuinig is.
Het sterkste punt van de Kuga is en blijft het weggedrag. Ford kiest namelijk niet voor elektronica om te compenseren voor de hoge bouw van de Kuga, maar begint met een goed onderstel. Daarbij is de besturing exact en hoeft de bestuurder nooit te raden wat er gebeurt of wat de elektronica zal doen. Omdat de basis deugt, zorgt de elektronica slechts voor verfijning en dat is een groot verschil met SUV's die in de basis al afhankelijk zijn van elektronica. Dat maakt de Kuga tot een sterk aanbod!