Bouwjaar | 19-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 26.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TEN HAVE SILVOLDE V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Terborgseweg 10A |
Postcode | 7064 AD |
Plaats | Silvolde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 324030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2021
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 57 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.744 kg
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Deze prijs is inclusief 12 maanden instap garantie, en exclusief de afleveringskosten. Deze totaaloplossing brengt de volgende voordelen met zich mee:
-12 maanden of 15000km instap garantie
-Tenaamstelling
-THS controle
-Professionele poetsbeurt
-Minimaal 12 maanden APK
-Nieuwe pasvorm mattenset
-Onderhoud volgens fabrieksschema
-Vloeistof afvullen
-Gratis vervangend vervoer bij garantie
-Bandenprofiel minimaal 3mm
-Airco-onderhoud
-Distributieriem vervangen (indien nodig)
-Brandstof t.w.v. €50,-
Kosten: €595,-
Op deze manier kunt u probleemloos 1 jaar de weg op!
Voor meer informatie kijk op onze website onder tabblad "GARANTIE".
Hoewel deze site met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze site geen rechten worden ontleend.
VOOR MEER HOGE KWALITEIT FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE: WWW.TENHAVESILVOLDE.NL
AL ONZE AUTO'S HEBBEN CIRCA 50 HOGE KWALITEIT FOTO'S.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | Krachtiger
De Ford Kuga is vernieuwd voor modeljaar 2024. Het doel was om de Kuga op alle punten krachtiger te maken. Zoals gebruikelijk bij een facelift begint dat met een aangepaste vormgeving, maar er is meer...
De Ford Kuga voor modeljaar 2024 is in alle opzichten krachtiger geworden. De uitstraling is krachtiger en de motor levert meer trekkracht bij een lager verbruik. Het weggedrag is en blijft goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- zuinig, ook na leegrijden van accu
Min
- kan beschikbare elektriciteit niet automatisch optimaal verdelen over de route
- niet beter, wel duurder dan een soortgelijke elektrische auto
Conclusie
Wat maakt de vernieuwde Ford Kuga krachtiger? Het uiterlijk en de aandrijflijn. Het uiterlijk spreekt voor zich. De aandrijflijn kreeg een nieuwe batterij, elektromotor en versnellingsbak. Het extra vermogen zorgt in theorie voor betere prestaties. Alleen wanneer het uiterste wordt gevraagd is ook in de praktijk iets merkbaar van het extra vermogen, want Ford legt de nadruk op efficiency en souplesse. Daarbij valt op dat de Kuga plugin-hybrid, ondanks relatief eenvoudige techniek, slim met energie omgaat en zelfs na het leegrijden van de accu heel zuinig is.
Het sterkste punt van de Kuga is en blijft het weggedrag. Ford kiest namelijk niet voor elektronica om te compenseren voor de hoge bouw van de Kuga, maar begint met een goed onderstel. Daarbij is de besturing exact en hoeft de bestuurder nooit te raden wat er gebeurt of wat de elektronica zal doen. Omdat de basis deugt, zorgt de elektronica slechts voor verfijning en dat is een groot verschil met SUV's die in de basis al afhankelijk zijn van elektronica. Dat maakt de Kuga tot een sterk aanbod!