![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-05-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.983 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 89-JL-FF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2002 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.983 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 89-JL-FF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RB auto's Apeldoorn |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lierderstraat 20 |
Postcode | 7364 BL |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21606317 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 59 liter
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4855 x 1812 x 1459 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.358 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.458 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 235 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 14,2 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
INRUILKOOPJE
Ford Mondeo 2.5 V6 Collection van 29-05-2002 met een afgelezen kilometerstand van 226983 KM
Deze Ford wordt afgeleverd met een nieuwe APK keuring.
INRUIL MOGELIJK
DISCLAIMER:
Om teleurstelling te voorkomen kunt u het beste bellen voor u vertrekt, dan zorgen wij dat de auto aanwezig is als u komt.
Inruil van uw eigen voertuig is bij ons altijd mogelijk.
Wij rekenen geen extra kosten voor het rij-klaar maken.
Deze advertentie is met zorg geplaatst, toch kunnen er schrijf of tekst fouten in de advertentie staan. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
![Autotest | Ford Mondeo Hybrid Vooruitgang volgens Ford](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/88/ford-mondeo-20-hybride-titanium.jpg)
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.