Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak

€ 25.999,- excl. BTW

Bouwjaar 12-09-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 84.146 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.198 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak


€ 25.999,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-09-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 84.146 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.198 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Gewi Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 7
Postcode 5324 JX
Plaats Ammerzoden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 22056563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gewi.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2015 - 2023
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 470 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Breedte: 186 cm
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.327 kg
Laadvermogen: 943 kg
GVW: 3.270 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 228 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard aflevering (inbegrepen):
Zo meeneemprijs.
Bekijk ook onze aanvullende Bovag afleverpakket, hierin zit een onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave en digitale registratie is het BMW dealersysteem, een nieuwe apk keuring en 1 jaar volledige Bovag garantie.  
- Bovag afleverpakket (€ 795 meerprijs): Bij een Bovag afleverpakket zit een onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave en digitale registratie is het BMW dealersysteem, een nieuwe apk keuring en 1 jaar volledige Bovag garantie. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard aflevering"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Deze dikke Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak is voorzien van vele extra en ziet er echt schitterend uit. De auto heeft vele opties zoals een trekhaak, groot navigatie, sper, achteruitrijcamera, topcover, treeplanken, Apple CarPlay / Android Auto, adaptieve cruise controle, groot licht assistent, standkachel etc etc. Echt een super mooie auto om te zien!

Afleverkosten bedragen €795.- Hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, een nieuwe apk keuring en 6 maanden volledige Bovag garantie. 

Wij zijn aangesloten bij BMW en werken dan ook met de juiste, originele BMW apparatuur om onze auto's zo goed mogelijk af te leveren. Ook heeft u bij ons volledig inzicht in de volledige onderhoudshistorie van BMW, ongeacht bij welke vestiging van BMW in binnen of buitenland. Ook kunt u zien wat er door BMW is uitgevoerd aan terugroepacties of garanties. Verder zijn wij lid van de BOVAG en N.A.P. Ook voor financieringen zakelijk of particulier bent u bij ons aan het juiste adres.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie