Ford S-MAX 1.5 Titanium 7p. | Elekt. Achterklep | LED koplampen | Winterpack | Cruise Control |

€ 23.440,-

Bouwjaar 12-03-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.288 km
Deuren 5
Kenteken Z-959-PS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Ford S-MAX 1.5 Titanium 7p. | Elekt. Achterklep | LED koplampen | Winterpack | Cruise Control |


€ 23.440,-

Algemeen

Bouwjaar 12-03-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.288 km
Deuren 5
Kenteken Z-959-PS Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Ford Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sint-Eustatius 2
Postcode 7333 NX
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3575859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Breedte: 192 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.684 kg
Laadvermogen: 766 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.
- Wensink Zekerheidspakket (€ 895 meerprijs):
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt (minimaal 10.000 km rijden of 12 maanden tot volgende onderhoudsbeurt)
Minimaal 20 liter brandstof
Minimaal 6 mnd geldige APK
Banden > 3mm
Mobiliteits service (Ford Assistance)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Ford S-Max. Het is een auto uit, op de teller staat een kilometerstand van 102300. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. Sport, werk, boodschappen, gezinsuitje... Elk gebruiksdoel heeft andere voorwaarden. Van deze Ford S-Max mag u net zoveel flexibiliteit verwachten. Vandaar de derde zitrij die u naar behoefte toevoegt of juist wegklapt. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare voorstoelen, extra getint glas, elektrisch bediende en verwarmde en inklapbare buitenspiegels.

In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het full map navigatiesysteem. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Ook DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel horen tot de voorzieningen op deze auto.

In deze auto zijn verschillende

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie