![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-09-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 291.816 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-JXG-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 291.816 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 84-JXG-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vredemans BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 3 |
Postcode | 7395 SB |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3123116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vredemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.643 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4781 x 1884 x 1658 cm
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Rijdt en schakelt perfect Bij export binnen de EU is restitutie van rest BPM mogelijk (€665,-)
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's en onze andere occasions zie onze website: www.vredemans.nl . Heeft u vragen of advies nodig, onze verkopers staan u altijd graag te woord! Wij hebben altijd minimaal 100 betaalbare occasions op voorraad. Uw huidige auto kunt u uiteraard bij ons inruilen tegen een eerlijke prijs. Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf. De prijs die u ziet is de prijs die u betaalt voor een VREDEMANS OCCASION. Bij onze advertentie staat een internet meeneemprijs, garantie is mogelijk in overleg met 1 van onze verkopers.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: 055 - 312 311 6, een mail sturen naar info@vredemans.nl of een bezoek brengen aan: VREDEMANS BV Stationsweg 3 7395 SB Teuge.
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:00 - 18:00 Zaterdag: 09:00 - 16:00 De koffie staat altijd voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
![Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3837/ford-s-max.jpg)
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.