![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 259.077 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-082-F |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 259.077 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-082-F |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Osseveld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kraaienweg 61 |
Postcode | 7331 HW |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18188660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageosseveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5332 x 1974 x 1994 cm
Wielbasis: 330 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.814 kg
Laadvermogen: 1.011 kg
GVW: 2.925 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Wordt afgeleverd met nieuwe apk.
Btw auto prijs Exclusief btw €3999,-
Prijs Inclusief btw €4838
= Bedrijfsinformatie =
WIJ ZIJN UITSLUITEND OP AFSPRAAK GEOPEND!!
Kom gerust langs voor een bezichtiging c.q. proefrit. Als u van tevoren even belt zullen wij dit voertuig tijdens uw vertrek speciaal voor u gereserveerd houden. U heeft dan zekerheid dat het voertuig aanwezig zal zijn wanneer u hier bent. Doordat wij geen rij-klaarmaakkosten rekenen zijn al onze occasions scherp geprijsd. Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
![Autotest | Ford E-Transit De grote Transit(ie)](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10152/ford-transit-van-e.jpg)
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!