Ford Transit Connect 1.5 TDCI L1 Trend Navi Achteruitrijcamera pdc 3 Zits Zeer mooi Marge
n.o.t.k.
Bouwjaar | 23-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 130.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-664-P |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 130.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-664-P |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Nijmegen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 21 |
Postcode | 6541 DC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51946228 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisnijmegen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.434 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 per kwartaal
Ford Transit Connect 1,5 TDCI Trend
Navigatiesysteem
Achteruitrijcamera
Climate controle
Pdc Achter
3 Zitplaatsen
Cruise controle
Multifunctioneel stuur
Zeer mooie complete bus
Rondom nieuwe all season banden
Altijd perfect onderhouden
Het betreft een marge bus dus er komt geen btw bij ideaal als u hem particulier wilt gaan rijden of niet btw plichtig bent !
De koffie staat voor u klaar bij Autohuis nijmegen tot snel !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Transit Connect | Nieuwe gezichten
De Ford Transit Connect verscheen in 2013. Nu, in 2018, laten diverse nieuwe concurrenten hun gezicht zien. Echter, het is nog te vroeg voor Ford om daarop te reageren met een geheel nieuwe Connect. In plaats daarvan is de Transit Connect vernieuwd met nieuwe motoren, nieuwe techniek en natuurlijk een nieuw gezicht.
De Ford Transit Connect is even functioneel als andere bestelauto's, maar voegt daar het verfijnde weggedrag van een Ford personenauto aan toe. Na de facelift van 2018 ook eenzelfde moderne uitrusting
Plus
- prima weggedrag
- rustige, sterke en relatief zuinige EcoBlue dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- standaard wel airco, geen klimaatcontrole
Conclusie
Kan de Ford Transit Connect de laatste concurrenten aan na de facelift voor modeljaar 2018? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van het doel waarvoor deze middelgrote bestelwagen wordt ingezet. Wanneer puur rationeel wordt kozen, is de nieuwe motor van waarde omdat daarmee een lagere kilometerprijs kan worden gerealiseerd. De Connect is daarmee concurrerend, maar laat niet de beste waarden in zijn klasse noteren.
Wie kiest met het gevoel, zal de vernieuwde Connect ervaren als een grote verbetering. Het comfort en de veiligheid zijn toegenomen en daarmee staat de Ford nu vrijwel op hetzelfde niveau als de nieuwste modellen van andere merken. Het verschil zit uiteindelijk slechts in details. De rijeigenschappen blijven het sterkste punt van de Transit Connect. Het weggedrag was al goed en dankzij de nieuwe dieselmotor zijn de rijeigenschappen als geheel nu nog beter.