![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.314 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-TZH-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.314 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-TZH-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf AJO B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lutterveldweg 2 |
Postcode | 4005 LD |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 619153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ajo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Technische informatie
Koppel: 127 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.156 kg
Laadvermogen: 524 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 3 maanden garantie: Op deze auto 3 maanden garantie
Rijklaar houdt in inclusief geldige APK, kosten voor tenaamstelling en kosten voor vrijwaring bij eventuele inruil
Autobedrijf AJO BV is in 1976 opgericht en vanaf 1987 Suzukidealer voor Tiel en omstreken. Naast de verkoop van nieuwe Suzuki's hebben wij ook een ruim aanbod van (jonge) occasions Suzuki`s en overige merken. Alle auto`s zijn rijklaar geprijsd, dus GEEN afleverkosten. Wij ontmoeten u graag in ons bedrijf en willen voor u iets betekenen in uw mobiliteitsbehoefte. Met vriendelijke groeten, Jacco van Ewijk en Roald Keijser. telefoon 0344-619153
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
![Autotest | Honda Civic Tien voor tien](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3996/honda-civic.jpg)
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.