Bouwjaar | 01-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KGK-03 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 104 kW (142 pk) |
€ 10.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KGK-03 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 104 kW (142 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Roetert |
Contactpersoon | Robert Gredt |
Adres | Langschoten 58 |
Postcode | 7371 EP |
Plaats | Loenen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5051295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12722625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roetert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Origineel Nederlandse auto met logisch tellerrapport. ONZE prijs is RIJKLAAR INCLUSIEF 12 maanden Bovag Garantie, nieuwe APK, afleverbeurt, de Nationale Autopas, poetsen, volle tank en kentekenleges. GEEN meerprijs voor rijklaar maken. Geen meerprijs voor garantie. Mooie, sportieve en sterke Civic met 1800cc 140pk motor, mag 1.400 kg trekken. Onderhoudsboekje aanwezig. Inruil, verzekering en financiering mogelijk. Vast telefoonnummer 055 - 5051295. Mobiel WhatsApp nummer 055 - 5051295. 5-KGK-03
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.