Bouwjaar | 15-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-731-PJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-731-PJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cees Jansen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veldzichtweg 14 |
Postcode | 3851 SH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 493865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ceesjansenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2015 - okt. 2018
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 177 x 161 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
KEURIGE AUTO.
BOEKJES, FACTUREN EN 2 SLEUTELS.
Inclusief APK.
Voor deze Honda HR-V moet u snel zijn, want die gaat aandacht krijgen. Net binnen, maar daar blijft-ie niet lang! Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem (met DAB-radio!) en het navigatiesysteem. Als u wilt kunt u beiden zelfs met uw stem bedienen. In een auto als deze kunt u niet zonder climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De elektronische systemen in deze Honda helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. Extra opties op deze auto zijn: buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, houtinleg in het interieur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Honda HR-V samen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie en autonoom remsysteem.
Als u meer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda HR-V | Zo slim als nodig, zo eenvoudig als mogelijk
De Honda HR-V is een gemiddeld grote SUV die dankzij doordachte ergonomie en hybride-aandrijving net even slimmer is dan de gemiddelde gezinsauto. Geen revolutie, wel moeiteloze vooruitgang.
Plus
- slimme Magic Seats
- vlot, comfortabel en zuinig
- prima weggedrag
Min
- motor onrustig na koude start
- toont nauwelijks innovatie
- geen ruimte voor voet onder voorstoel
Conclusie
Is de Honda HR-V slimmer dan een doorsnee SUV? Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Weliswaar weet Honda de HR-V op ieder punt een eigen karakter te geven. Tegelijkertijd is duidelijk dat Honda nooit het achterste van de tong laat zien, want het merk heeft in het verleden laten zien tot veel meer in staat te zijn.
Wat Honda heeft gedaan is bestaande techniek doorontwikkelen in een eigen richting. Zo heeft het merk al 20 jaar (!) ervaring met hybrideaandrijving. Die techniek is verder verfijnd en wordt nu bovendien standaard toegepast, terwijl het voorheen een optie was op het topmodel of helemaal niet leverbaar was. Dankzij de "Magic Seats" weet de HR-V vrachtjes te vervoeren die voor andere SUV's onmogelijk zijn, maar ook dit concept biedt Honda al jaren in ongewijzigde vorm aan. De uitrusting is modern en compleet, zodat de HR-V lange tijd mee kan zonder aanpassingen.
Kortom: de Honda HR-V is absoluut geen baanbrekende auto waarmee Honda de markt zal veroveren of de wereld kan veranderen. Honda heeft simpelweg gedaan wat nodig is om te concurreren: de HR-V is zo slim als nodig en zo eenvoudig als mogelijk.