Honda Logo 1.3i CVT, Apk 10/2025, Automaat

€ 999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-08-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 202.217 km
Deuren 3
Kenteken 38-FX-BZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.343 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Honda Logo 1.3i CVT, Apk 10/2025, Automaat


€ 999,-

Algemeen

Bouwjaar 04-08-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 202.217 km
Deuren 3
Kenteken 38-FX-BZ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.343 cc
Vermogen 48 kW (65 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hans van den Heuvel Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 8B
Postcode 6651 KS
Plaats Druten
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18930139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansvandenheuvelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/70 R13
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 165 x 152 cm
Wielbasis: 236 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 934 kg
Laadvermogen: 471 kg
GVW: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

De genoemde prijs is een meeneemprijs zonder garantie. Inruil geen probleem! Al onze autos worden geleverd met een geldige apk! Omdat wij vaak onderweg zijn om autos te halen en dus niet altijd aanwezig zijn is het verstandig even te bellen voor een bezichtiging of proefrit! 06-18930139 !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Logo | My first Honda

De Honda Logo staat bekend als een vrolijk ogende, vlotte en betrouwbare stadsauto. Na de introductie in februari 1999 was de auto nu al aan een facelift toe. Want de Logo kon de concurrentie op alle punten aan, behalve op de prijs. Daarom heeft de nieuwe Logo een rijkere basisuitrusting, een volwassener interieur en een iets gewijzigd uiterlijk. Kan de Honda Logo de concurrentie nu aan?

Autotest | Honda Logo My first Honda

De Honda Logo is een echte stadsauto die juist daar schittert met kracht, souplesse, lichte bediening, een hoge zit en goede overzichtelijkheid. Blijft achter op gebied van uitrusting en techniek.

Plus

  • zeer geschikt voor stadsverkeer
  • soepele sterke motor
  • leuke vormgeving

Min

  • bij hoge snelheid luidruchtig
  • gevoelloos schakelen
  • forse prijs

Conclusie

Met de Logo heeft Honda een duidelijke keuze gemaakt. Alhoewel de auto geen moeite heeft met een stukje snelweg, is de Logo vooral bedoeld als stadsauto en is daar helemaal op aangepast. In de stad blinkt de auto uit met kracht en souplesse, vederlichte bediening en door een iets hogere zit dan gebruikelijk ook met overzichtelijkheid. Daarmee is de Honda Logo vooral een makkelijke auto. De Logo is makkelijk om mee te rijden, makkelijk te parkeren en makkelijk in onderhoud, want ook Honda's kleinste heeft het woord defect niet in het woordenboek staan.

Prima autootje dus, maar kan de Logo na de facelift de concurrentie aan? Helaas niet. In vergelijking met een gelijkgeprijsde Toyota Yaris of Smart biedt de Logo minder rijcomfort en een minder rijke basisuitrusting. Daarom moet de Logo worden vergeleken met auto's als de Daihatsu Cuore en Suzuki Alto. Die auto's hebben minder raffinement dan de Logo maar zijn wel beduidend goedkoper. Daar kunnen een frivool uiterlijk en hoge zitpositie niets aan veranderen.

Deel deze advertentie