Bouwjaar | 04-08-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.217 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 38-FX-BZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.343 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-08-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 202.217 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 38-FX-BZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.343 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hans van den Heuvel Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 8B |
Postcode | 6651 KS |
Plaats | Druten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18930139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hansvandenheuvelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/70 R13
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 165 x 152 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 934 kg
Laadvermogen: 471 kg
GVW: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
De genoemde prijs is een meeneemprijs zonder garantie. Inruil geen probleem! Al onze autos worden geleverd met een geldige apk! Omdat wij vaak onderweg zijn om autos te halen en dus niet altijd aanwezig zijn is het verstandig even te bellen voor een bezichtiging of proefrit! 06-18930139 !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Logo | My first Honda
De Honda Logo staat bekend als een vrolijk ogende, vlotte en betrouwbare stadsauto. Na de introductie in februari 1999 was de auto nu al aan een facelift toe. Want de Logo kon de concurrentie op alle punten aan, behalve op de prijs. Daarom heeft de nieuwe Logo een rijkere basisuitrusting, een volwassener interieur en een iets gewijzigd uiterlijk. Kan de Honda Logo de concurrentie nu aan?
De Honda Logo is een echte stadsauto die juist daar schittert met kracht, souplesse, lichte bediening, een hoge zit en goede overzichtelijkheid. Blijft achter op gebied van uitrusting en techniek.
Plus
- zeer geschikt voor stadsverkeer
- soepele sterke motor
- leuke vormgeving
Min
- bij hoge snelheid luidruchtig
- gevoelloos schakelen
- forse prijs
Conclusie
Met de Logo heeft Honda een duidelijke keuze gemaakt. Alhoewel de auto geen moeite heeft met een stukje snelweg, is de Logo vooral bedoeld als stadsauto en is daar helemaal op aangepast. In de stad blinkt de auto uit met kracht en souplesse, vederlichte bediening en door een iets hogere zit dan gebruikelijk ook met overzichtelijkheid. Daarmee is de Honda Logo vooral een makkelijke auto. De Logo is makkelijk om mee te rijden, makkelijk te parkeren en makkelijk in onderhoud, want ook Honda's kleinste heeft het woord defect niet in het woordenboek staan.
Prima autootje dus, maar kan de Logo na de facelift de concurrentie aan? Helaas niet. In vergelijking met een gelijkgeprijsde Toyota Yaris of Smart biedt de Logo minder rijcomfort en een minder rijke basisuitrusting. Daarom moet de Logo worden vergeleken met auto's als de Daihatsu Cuore en Suzuki Alto. Die auto's hebben minder raffinement dan de Logo maar zijn wel beduidend goedkoper. Daar kunnen een frivool uiterlijk en hoge zitpositie niets aan veranderen.