Bouwjaar | 31-05-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.250 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 44-JL-DD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
€ 23.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2002 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 197.250 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 44-JL-DD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Zaat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Griftdijk 234 |
Postcode | 6515 AG |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3481650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagezaat.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 1999 - nov. 2004
Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 241 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 414 x 175 x 129 cm
Wielbasis: 240 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 315 kg
GVW: 1.535 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 237 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze Honda S2000 wordt in opdracht van een klant aangeboden. Dit is een origineel Nederlandse auto welke maar 4 eigenaren heeft gehad. De laatste eigenaar heeft de auto vanaf 2017 in zijn bezit, de eigenaar daarvoor heeft de auto vanaf 2009 in zijn bezit gehad. Het onderhoudsboekje is afgestempeld en aanwezig. De bodem van deze Honda S2000 is hard en gaaf, auto is eventueel op een hefbrug te bezichtigen. Bij de auto zit een hardtop, 2e set wielen, en een afdekking voor de cabriokap als het dak open is. Auto rijdt en schakelt goed en heeft geen mankementen. Auto wordt indien gewenst geleverd met en grote onderhoudsbeurt. Wij berekenen geen afleveringskosten bij onze occasions. Beperkte inruil is mogelijk, bezichtiging op afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Wij proberen onze auto's zo nauwkeurig mogelijk op internet te adverteren. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan de specificaties in deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda S2000 | Laatste kans
"Het is beter om lief te hebben gehad en verloren, dan nooit lief te hebben gehad", is de vrije vertaling van een populaire Engelse uitspraak. Maar klopt die strekking wel? Een proefrit met de Honda S2000 moet dat uitwijzen. Deze ooit zo geliefde sportwagen gaat binnenkort namelijk uit productie, dus dit is de laatste kans voor een proefrit. Is het beter om eenmalig een Honda S2000 te hebben gereden, dan helemaal nooit?
In het jaar 2000 kwam de Honda S2000 op de markt. Als het gaat om prestaties, weggedrag en pure beleving nog steeds een topper. Inmiddels achterhaald als het gaat om veiligheid en comfort.
Plus
- sensationeel snel
- subliem weggedrag
- Japanse betrouwbaarheid
Min
- stuurwiel niet verstelbaar
- matige kwaliteit cabriokap
- passieve veiligheidsvoorzieningen achterhaald
Conclusie
De Honda S2000 gaat binnenkort uit productie. Is dit het moment om er alsnog één te bemachtigen, of is het beter om voor een modernere sportwagen te kiezen?
Als het gaat om binnenruimte, uitrusting, passieve veiligheid en de kwaliteit van de cabriokap is merkbaar dat de auto al lang meeloopt. Op deze punten doen de concurrenten het inmiddels beter.
Maar op het gebied van prestaties en weggedrag, behoort de S2000 nog steeds tot de absolute top. Daarbij onderscheidt de S2000 zich met tijdloze vormgeving, een relatief bescheiden prijskaartje en Japanse betrouwbaarheid. Het was daarom beter om eenmalig een proefrit met de S2000 te hebben gemaakt, dan helemaal nooit.