Bouwjaar | 19-07-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-XN-DT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.653 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
€ 19.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 66-XN-DT Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.653 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 265/75 R16
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 199 x 187 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.206 kg
Laadvermogen: 454 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 1.649 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 346 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,5 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik in de stad: 18,7 l/100km (1 op 5,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Hier staat een Origineel Nederlands geleverd Hummer H3 3.7 Automaat van bouwjaar 2007 met originele kilometers. De auto beschikt over een elektrisch leder interieur, stoelverwarming, navigatiesysteem, elektrisch schuif / kantel dak, 26' lichtmetalen velgen, airconditioning, side bars, elektrische ramen voor en achter en centrale deurvergrendeling.
De auto wordt geleverd met de Nationale Auto Pas, 2 originele sleutels en een geldige APK keuring tot 23-11-2023.
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hummer H3 | Goed fout
Het is de paria van de milieubeweging. Het is de doorn in het oog van menig fatsoensrakker. Het is het toppunt van Amerikaanse decadentie. De Hummer is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een rijdend icoon van alles wat fout en verdorven is. En nu wordt de Hummer H3 nog fouter dankzij een nieuwe 5,3 liter V8 motor. En dat rijdt goed!
De Hummer H3 is goed in twee dingen. Het eerste is: fout zijn. Daarnaast is de H3 echt sterk in het terrein. De militaire herkomst is goed merkbaar in de matige rijeigenschappen op de verharde weg.
Plus
- zeer capabel in het terrein
- volop ruimte
- eersteklas aandachtstrekker
Min
- matige rijeigenschappen op verharde weg
- hoog verbruik
- karige uitrusting t.o.v. de prijs
Conclusie
De Hummer H3 is goed in twee dingen. Het eerste is: fout zijn. Wie wil stoken, dwarsliggen of anderszins een statement wil maken valt nog steeds enorm op met de Hummer.
Maar daar staat een prijs tegenover: op asfalt zijn de rijeigenschappen matig. De auto is onhandig groot, merkbaar zwaar, uiterst vermoeiend en zeer dorstig. Dankzij de nieuwe V8 motor zijn de prestaties aanmerkelijk verbeterd en is ook de bruikbaarheid als trekauto sterk toegenomen.
Een ander punt waar de Hummer H3 echt goed in is, is terreinrijden. Deze auto is ooit ontworpen als onoverwinnelijk militair voertuig en dat is zelfs bij deze verre afstammeling nog steeds goed merkbaar. Alles wat de Hummer H3 onprettig maakt op de openbare weg, maakt de auto juist goed in het terrein.