Bouwjaar | 13-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.108 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-090-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.108 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SB-090-P Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDN Automotive B.V. |
Contactpersoon | Ruben vd Neut |
Adres | Pascalstraat 6 |
Postcode | 3846 AM |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 280 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 485 kg
GVW: 1.880 kg
Accu
Accu: 28 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 6.6 kW, 69 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 46 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 429 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 16 minuten
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 10 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Hyundai Ioniq Premium EV van bouwjaar 2018 met 107.108 kilometer gereden.
Zeer complete Premium uitvoering met alle denkbare opties. Beide sleutels met NAP teller-rapport en onderhoudsboek zijn aanwezig.
Deze Hyundai komt in aanmerking voor de SEPP-subsidie regeling van 2.000,- euro.
Met een auto als deze Hyundai IONIQ kom jij absoluut goed voor de dag. Als we het over extra cachet hebben, moeten we zeker het lederen interieur noemen. In dit voertuig hoef je nooit meer kou te lijden dankzij functies als stoelverwarming en verwarmbare achterbank, evenals een verwarmbaar stuur. Het interieur baadt in een zee van licht met het elektrische bediende glazen schuifdakdak. Bij de uitrusting van deze Hyundai horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
Soepel inparkeren gaat gemakkelijker dan je verwacht dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot jouw voorligger. Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. Met de draadloze telefoonlader laadt je smartphone automatisch op tijdens het rijden. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter je te dicht op jou zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Ook is de Hyundai uitgerust met: navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Zoals je mag verwachten van deze Hyundai IONIQ is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem is altijd alert. Over de rijstrooklijntjes gaan is er niet bij. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, ben je altijd veilig onderweg.
Even bellen voor een afspraak en deze Hyundai staat voor je klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Elke auto bij ons wordt bij inname gecontroleerd. Het bovenstaande bedrag is de netto meeneemprijs zonder afleverkos
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai IONIQ | Nu verder
In 2020 zullen vele merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren. Vanaf dat jaar gelden nieuwe belastingregels en daarom wachten veel autofabrikanten met de introductie van elektrische auto's tot 2020. Hyundai daarentegen biedt al enige jaren elektrische auto's aan en wil op die manier een voorsprong opbouwen. Daarom gaat Hyundai nu letterlijk en figuurlijk verder met de IONIQ voor modeljaar 2020.
De Hyundai IONIQ modeljaar 2020 heeft een daadwerkelijk bereik van 310 km. De IONIQ is vlot, stil, comfortabel en compleet uitgerust. Geen opwindende auto, wel een heel verstandige keuze.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- ruim en praktisch
- zeer voordelig in gebruik
Min
- laadt minder snel op dan vorige generatie
- infotainment-systeem herstart zichzelf regelmatig
Conclusie
Net voordat andere merken de eerste generatie van hun elektrische auto's introduceren, introduceert Hyundai de tweede generatie van de IONIQ. De elektrisch aangedreven, gezinsauto van Hyundai is voorzien van een grotere accu, levert betere prestaties en kan voortaan sneller laden. In de praktijk is van die laatste twee zaken weinig te merken. De vernieuwde IONIQ voelt niet sneller, maar wel iets levendiger. Tijdens een test bij één van de snelste laadstations van Nederland (IONITY, Apeldoorn Zuid) laadde de IONIQ snel, maar lang niet zo snel als de vorige generatie van de IONIQ.
De actieradius is wel belangrijk toegenomen. Tijdens de eerste test met de IONIQ in 2016 werd 220 km op een volle accu afgelegd. Met dit model voor 2020 werd moeiteloos 310 km op een volle accu afgelegd. Om nog beter mee te gaan met de tijd communiceert de IONIQ via een app met de buitenwereld. Juist bij een elektrische auto is dat belangrijk, omdat dan op afstand kan worden gecontroleerd hoe het laadproces verloopt. Daarbij is de uitrusting rijker geworden en ook dat zorgt er voor dat de IONIQ weer een stapje verder gaat.