Bouwjaar | 20-09-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-SBD-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.575 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-SBD-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Zaat |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Griftdijk 234 |
Postcode | 6515 AG |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3481650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagezaat.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2010 - dec. 2014
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 177 x 160 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.169 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Keurig nette Hyundai Ix20 met hoge instap en automaat. Deze Hyundai is origineel Nederlands en heet maar 47575km gereden. De boekjes en de nationale autopas zijn aanwezig. De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 46462km In de auto is niet gerookt en er zijn ook geen huisdieren in vervoerd. Wij leveren deze Hyundai inclusief 12 maanden wettelijke garantie. Wij berekenen geen afleveringskosten bij onze occasions.
= Bedrijfsinformatie =
Wij proberen onze auto's zo nauwkeurig mogelijk op internet te adverteren. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan de specificaties in deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix20 | Bovengemiddeld
Hyundai belooft dat de ix20 een ware hoogvlieger is. De Hyundai ix20 zou ruimer zijn dan zomaar een personenauto, maar toch compact. Daarbij is veel werk gemaakt van de vormgeving, zodat deze "midi MPV" geen vierkant ruimteautootje is geworden. Alhoewel de ix20 voordelig is in aanschaf, zou de uitrusting toch luxueus zijn. Tenslotte belooft de Koreaanse fabrikant dat dit wonder op wielen ook nog eens minder verbruikt dan de gemiddelde auto. Kan de ix20 al die beloften waar maken?
Goed, maar niet bijzonder. Wat de Hyundai ix20 interessant maakt is dat deze compacte MPV op alle punten net even beter scoort dan gemiddeld. Een weinig opmerkelijke auto die desondanks prima scoort.
Plus
- nette prijs
- compact van buiten, ruim van binnen
- voldoende prestaties, beschaafd verbruik
Min
- onprettig op lange afstand door ontbreken zesde versnelling
- geen lendesteun
- 1.4 motor ongedurig na koude start
Conclusie
Maakt de Hyundai ix20 de grootste beloften waar? Grotendeels wel. Het probleem is echter dat de concurrentie enorm is en daarom haalt de marketingafdeling van Hyundai alles uit de kast. In de praktijk is het verschil tussen de ix20 en soortgelijke auto's gering. Ook de tegenstrevers rijden prima, bieden maximale binnenruimte bij minimale buitenmaten en ook de concurrentie doet er alles aan om brandstof te besparen.
Hyundai heeft de concurrenten echter goed bestudeerd bij de de ontwikkeling van de ix20. De auto scoort daarom op alle punten bovengemiddeld goed. Zoals gebruikelijk bij Hyundai is alleen de prijs lager dan gemiddeld.