Jeep Grand Cherokee 3.6 Laredo / Trekhaak / Camera / Entertainment
€ 18.750,-
Bouwjaar | 12-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.643 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-RZK-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.601 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.643 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-RZK-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.601 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopmansweg 3 |
Postcode | 6515 AK |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3481901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbrinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Bandenmaat: 245/70 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 194 x 178 cm
Wielbasis: 291 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.081 kg
Laadvermogen: 868 kg
GVW: 2.949 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Jeep Grand Cherokee 3.6 Laredo
Compleet uitgerust met opties als:
- Trekhaak
- Achteruitrijcamera
- Entertainmentsysteem
- Lichtmetalen velgen 17"
- Extra getint glas
- Airconditioning
- Parkeersensoren
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Cruise control
- Etc
= Bedrijfsinformatie =
Kom gerust langs voor een bezichtiging c.q. proefrit. Als u vlak van tevoren even belt zullen wij dit voertuig tijdens uw vertrek speciaal voor u gereserveerd houden. U heeft dan zekerheid dat het voertuig aanwezig zal zijn wanneer u hier bent. Doordat wij geen rij-klaarmaakkosten rekenen zijn al onze occasions scherp geprijsd. Ook zijn al onze occasions voorzien van een RDW Tellerrapport (NAP), een eerlijke km historie. Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Grand Cherokee | Verstandshuwelijk
De Grand Cherokee is het topmodel van Jeep. Tot nu toe richtte het Amerikaanse merk zich daarmee vooral op de Amerikaanse markt. Ieder exemplaar dat buiten de thuismarkt kon worden verkocht was mooi meegenomen, maar geen prioriteit. De geheel nieuwe Grand Cherokee brengt daar verandering in! Al vanaf het basisontwerp is dit keer rekening gehouden met zowel de Amerikaanse als de Europese markt. Maakt dat de Grand Cherokee tot een compromis of tot een dubbel zo goede auto?
Om de Grand Cherokee aantrekkelijk te maken voor de wereldmarkt heeft dit topmodel van Jeep een half Amerikaanse en half Europese aankleding plus hybride aandrijving. Het resultaat is (kunst)matig.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- groots en machtig gevoel
- comfortabel
Min
- zeer hoog verbruik, ondanks hybride
- mist de verfijning van andere grote SUV's
- matige beenruimte achterin
Conclusie
Combineert de half Amerikaanse half Europese Jeep Grand Cherokee het beste van twee werelden of is het een compromis? Afgaande op het uiterlijk en de uitrusting is dit Amerikaanse icoon meer dan voorheen gericht op de rest van de wereld.
De rijeigenschappen zijn altijd een compromis geweest, want de Grand Cherokee is veel meer dan een SUV. Dit is een echte terreinwagen die zich leent voor serieus terreinrijden en daartoe moeten aanpassingen aan het onderstel worden gemaakt.
Om de Grand Cherokee betaalbaar te houden is in Europa gekozen voor plug-inhybride aandrijving. Die aandrijflijn is echter een maatje te klein voor deze grote terreinwagen. Daarom zijn de prestaties alleen goed wanneer de Grand Cherokee echt geprovoceerd wordt en is het verbruik zeer hoog.
Concluderend is de Jeep Grand Cherokee daarom een verstandshuwelijk. Op papier vullen de twee partijen elkaar perfect aan, maar de liefde ontbreekt.