Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-468-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 24.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 77.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XV-468-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kien Automobielen & Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Florijnweg 27 |
Postcode | 6883 JN |
Plaats | Velp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 3690001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kienbedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 424 x 181 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: zwart/leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- See Buy Drive (inbegrepen):
-Controle op verlichting en vloeistoffen
-Tenaamstelling van het voertuig
-Additionele garantie mogelijk tegen meerprijs
-Auto wordt geleverd zonder garantie
- Afleverpakket Standaard (€ 395 meerprijs):
-Tenaamstellen voortuig
-Controle verlichting en vloeistoffen
-1 Jaar APK
-1 Maand Garantie op Motor en Versnellingsbak
-Kwart Tank Brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "See Buy Drive "): 3 Maand Garantie op Motor en Versnellingsbak (3 maanden garantie); 3 Maanden garantie op motorblok en versnellingsbak, Additionele garantie mogelijk tegen meerprijs, Controle verlichting en vloeistoffen, Kwart tank brandstof (voor BEV volle batterij), Minimaal 12 maanden APK, Tenaamstelling voertuig
- Afleverpakket Comfort (€ 795 meerprijs): Met het comfortpakket, weet je zeker dat je zorgeloos in kunt stappen. Naast de voordelen van het Comfortpakket controleren onze specialisten de auto en al zijn onderdelen: van de motor tot de transmissie, van de remmen tot het veersysteem en het elektrisch systeem en van de carrosserie tot het interieur. Elk voertuig wordt op 85 punten gecontroleerd en waar nodig hersteld. Zo kunt u met alle zekerheid in uw nieuwe auto wegrijden.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "See Buy Drive "): 6 maanden garantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK; * voor zakelijke aanschaf en bedrijfswagens geldt 6 maaden of 5.000 km, 6 Maanden bovag garantie* of 10.000 km (wat het eerst komt), Additionele garantie mogelijk tegen meerpijs, Aflevering beurt met nieuwe olie en filter (indien van toepassing), Kien pas service pas voor 1 jaar, Kwart tank brandstof voor BEV volle batterij, Minimaal 12 maanden geldige APK, Reinigen interrieur, exterieur en poetsen, Software en fabriek updates uitvoeren (exclusief navigatie), Tenaamstelling van het voertuig
- Afleverpakket Premium (€ 1.295 meerprijs): Met het Premiumpakket, weet je zeker dat je zorgeloos in kunt stappen. Naast de voordelen van het Comfortpakket
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.