![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-11-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.770 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XVJ-82 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-11-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 28.770 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XVJ-82 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Semtexx BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 23A |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 555188 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragesemtexx.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Jeep Renegade. De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het interieur ademt luxe door de leren bekleding. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Audiobediening op het stuur is aanwezig. Gemak en veiligheid voor alles, toch? Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Ook buitentemperatuurmeter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en bekerhouder zijn aan boord.
In de Jeep Renegade heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg.
Het betreft een zeer unieke origineel Nederlandse Jeep Renegade LIMITED met slechts 28.000km NAP.
Deze is voorzien van een panorama dak ,dus geen opendak.
Deze zeer nette originele Nederlandse auto heeft slechts 28.000 km gelopen.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen of het maken van een bezichtigingsafspraak, kunt u contact opnemen met 0575-555188.
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.15-17.30 uur en op zaterdag van 09.00-13.00 uur.
Daarna eventueel op afspraa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
![Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/62/jeep-renegade-4xe-240-s.jpg)
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.