Bouwjaar | 15-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.185 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 24.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.185 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stekkerz.com |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grifsemolenweg 24B |
Postcode | 8171 NS |
Plaats | Vaassen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 47686868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stekkerz.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 17
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 424 x 181 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.315 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Historie
Onderhoudshistorie:
- 18-10-2024 (41.185 km): grote beurt
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Stekkerz.com, Uw partner in Elektrisch en Hybride rijden!
Op zoek naar een betrouwbare elektrische of hybride auto met topservice en garantie? Bij Stekkerz.com helpen we u graag om de overstap te maken naar de toekomst van het autorijden.
Ons team werkt met passie voor duurzame mobiliteit en biedt u een breed assortiment aan moderne, energiezuinige voertuigen.
Waarom kiezen voor Stekkerz.com?
o Kwaliteit en Betrouwbaarheid: Elk voertuig wordt zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd. U rijdt bij ons gegarandeerd in een Topauto.
o Uitstekende Service: Van deskundig advies tot een klantgerichte aanpak - wij zorgen dat u met een gerust hart de weg op kunt.
o Garantie op al onze auto's: Wij geloven in onze auto's en geven u met plezier de zekerheid die u verdient.
Bovendien verzorgen wij bij iedere elektrische auto een gecertificeerde accutest, zodat u zeker bent van de conditie van de hoogvoltaccu (indien mogelijk).
Kom langs en ervaar de voordelen van elektrisch of hybride rijden bij Stekkerz.com.
Samen zorgen we voor een groenere toekomst en een betere rijervaring!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.