Bouwjaar | 09-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-143-LL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 28.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.512 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-143-LL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tenback Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Expeditieweg 12 |
Postcode | 7007 CM |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 333900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tenback.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 52 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 181 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.315 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 47 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autoexpert (6 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Tenback Zekerheid (inbegrepen): Deze auto wordt afgeleverd met de Tenback Zekerheid. Dit is inclusief algehele Tenback garantie van 6 maanden, geldige APK, volle tank brandstof en tenaamstelling. Wij hanteren hiervoor geen verplichte meerprijs.
Dit afleverpakket bevat: Autoexpert (6 maanden)
- Bovag garantie 12 maanden (€ 695 meerprijs): Dit pakket bestaat uit 12 maanden Bovag garantie, nieuwe apk en volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Tenback Zekerheid"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Rookvrij: Nee
Jeep Renegade Trailhawk met 240 pk plug in hybride systeem. Door ons zelf ingevoerd in 2023 en onderhouden. Gehele historie bekend. Genoemde prijs is de rijklaarprijs met;
- Volle tank benzine
- Laadkabels
- 6 maanden gehele garantie
Tenback Auto's BV
Al ruim 60 jaar een begrip in de autobranche!
Dealer van Dodge / RAM / JEEP / Chrysler en Eurorepar servicepartner
www.tenback.nl
0314-333900
Expeditieweg 12
7007 CM Doetinchem
Druk en zetfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.