Bouwjaar | 15-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.627 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-138-BZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.627 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-138-BZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf G. Braber B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dwarsweg 20 |
Postcode | 6716 BJ |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 616047 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobraber.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aandrijving
Actieradius: 450 km (505 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 198 x 178 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.548 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 3.190 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 100 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 210 kW
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 15-03-2031
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen):
- Geldige APK
- RDW-Leges
- Optioneel (€ 595 meerprijs):
- Nieuwe APK
- RDW-Leges
- Afleverbeurt volgens historie
- 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 624 min
Accu: 99 kWh, Type lithium-ion
Accu snellaadvermogen: 250 kW
Bruikbare accucapaciteit: 94.81 kWh
Ingeschatte actieradius: 415 km
Ingeschat verbruik: 26.48 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 334 km
Actieradius praktijk winter: 288 km
Verbruik praktijk zomer: 26.07 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 31.23 kWh/100km
Autobedrijf G. Braber BV het grootste occasioncentrum van midden Nederland. Altijd rond de 200 auto's op voorraad. Al ruim 50 jaar een begrip in de regio! Kijk ook eens op www.autobraber.nl voor nog meer aanbod.
Alle auto's vanaf € 4.500,00 krijgen indien nodig een apk keuring en 12 maanden Bovag garantie indien u kiest voor een afleverbeurt á € 595,-
*Productspecificaties kunnen afwijken van de werkelijkheid*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia EV9 | Op weg naar de top
Het merk Kia ontwikkelt zich als geen ander. De Koreaanse fabrikant begon als budgetmerk, groeide uit tot volumemerk en is sinds kort zelfs trendzetter. Toch wil Kia nog meer: het wil concurreren met zogenaamde "premium" merken in het topsegment. Dat doet Kia met een nieuw topmodel: de EV9.
De Kia EV9 is een grote SUV met elektrische aandrijving. De EV9 onderscheidt zich met de vormgeving, innovatieve techniek en ruimte (6 of 7 zitter).
Plus
- originele vormgeving
- moderne, vooruitstrevende techniek
- zeer ruim
Min
- level 3 autonoom rijden beperkt tot 55 km/u en Duitsland
- opdringerige stuur-assistent
- onpraktisch groot in de stad / parkeergarages
Conclusie
Een budgetmerk kan makkelijk uit de markt worden gedrukt door een concurrent die nog efficiënter weet te werken. Volumemerken moeten vanwege het grote aanbod continu vechten om hun positie te behouden. Een premium-merk daarentegen wordt gekocht om de superieure kwaliteiten en het is heel lastig voor nieuwkomers om dat niveau te bereiken. Bovendien zijn kopers van premium-merken in de regel trouw aan hun merk. Met de EV9 wil Kia deze top van de markt bereiken en zijn toekomst veiligstellen.
Een uitgebreide proefrit bewijst dat de Koreaanse fabrikant de creativiteit en innovatiedrang heeft om mee te draaien in het topsegment. De EV9 is echt anders dan andere grote SUV's op het gebied van vormgeving, techniek en ergonomie. Kia luistert overduidelijk naar de klanten, want op tal van punten is de auto doordachter en beter dan de voorgaande EV-modellen. Met dit topmodel betreedt Kia daarom niet alleen een hoger segment. Omdat alle komende modellen worden afgeleid van het topmodel is de EV9 ook goed nieuws voor de kleinere EV4, of beter nog: voor de EV3.