Bouwjaar | 11-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 245.885 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-215-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
€ 10.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 245.885 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-215-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.421 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg
Wielbasis: 270 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 2 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot (NEDC): 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik (WLTP): 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 235 - € 940 per kwartaal
De vermelde prijs binnen Nederland is een meeneemprijs. Neem contact met ons op voor informatie over garantie- en/of onderhoudspakketten.
Financiering nodig?
Dat is mogelijk! Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Interesse in meer informatie of een proefrit?
Wilt u meer informatie of een proefrit plannen? Neem telefonisch of per mail contact met ons op, dan weten we dat u serieus geïnteresseerd bent. De koffie staat klaar!
Wij adviseren u om voorafgaand aan uw bezoek telefonisch contact op te nemen voor de beschikbaarheid, om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Hoewel wij de informatie in onze advertenties met zorg samenstellen, kunnen er geen rechten worden ontleend aan eventuele fouten met betrekking tot opties en/of accessoires.
Als lid van BOVAG en Bosch Car Service zijn wij al meer dan 30 jaar actief en beschikken wij over een voorraad van meer dan 300 occasions. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparaties, schadeherstel, inruil, inkoop, export, financiering en carwash. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een proefrit in te plannen. Wij staan klaar om u te helpen!
Auto Wientjes BV
Veenhuizerweg 132
7325 AM Apeldoorn
Tel: 055 - 323 1635
E-mail: info@autowientjes.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.