![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.703 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-239-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 14.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.703 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-239-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mudde & Kok B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinderweg 104 |
Postcode | 8072 PD |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 683388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.muddekok.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2019
Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Accu: 2 kWh
Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 181 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
- Geldige APK (min. 3 maanden)
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden uren-garantie (excl. onderdelen)
Uw mobiliteit en zekerheid staan voorop bij Mudde Kok. Een groot deel van ons aanbod heeft nog fabrieksgarantie, dat is de meest uitgebreide vorm van garantie. Is deze garantie verlopen, maar is uw auto jonger dan 15 jaar? Dan krijgt u altijd de Mudde Kok Basis-garantie. Deze garantie biedt u o.a.:
- Geldige APK (minimaal 3 maanden)
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden uren-garantie (klant betaalt de onderdelen)
Uiteraard is het mogelijk om de Mudde Kok Basis-garantie tegen een meerprijs uit te breiden met extra garanties en/of onderhoud. Kijk voor mogelijkheden op onze website, of vraag het één van onze verkopers. Is een auto ouder dan 15 jaar? Hij wordt dan standaard afgeleverd met geldige APK en we brengen de olie, lucht en koelvloeistof op peil en de auto wordt kosteloos op uw naam gezet.
Als de auto op moment van kopen nog minimaal 6 maanden fabrieksgarantie heeft, dan heeft de auto daarmee ook zes maanden BOVAG-garantie.
Bij Mudde Kok Automotive hebben we een passie voor Volvo en Land Rover, maar we verkopen en onderhouden alle merken auto's. Onze auto's zijn vrijwel allemaal dealer onderhouden, hebben een ingevuld serviceboekje en zijn voorzien van Nationale AutoPas. Daarnaast zijn we aangesloten bij de stichting 100% Onderhouden. De auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Deze auto wordt aangeboden bij Mudde Kok Automotive. Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u van harte uit om een proefrit te maken of om ons gehele aanbod te bekijken.
Mudde Kok Automot
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
![Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10077/kia-niro-16-gdi-plug-in-hybrid-dynamicplusline.jpg)
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.