KIA Picanto 1.0 CVVT EconomyLine, 5-deurs

€ 5.450,-

Bouwjaar 02-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.833 km
Deuren 5
Kenteken JR-739-N Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 49 kW (67 pk)

KIA Picanto 1.0 CVVT EconomyLine, 5-deurs


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 02-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 92.833 km
Deuren 5
Kenteken JR-739-N Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 49 kW (67 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Gerwin Koopsen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 203A
Postcode 6603 BM
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3883444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2017
Typenummer: TAS5K2615DD990

Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,6 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 360 x 160 cm
Wielbasis: 239 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 825 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.370 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Wordt geleverd met nieuwe APK!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Picanto | Beter dan nieuw

Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.

Autotest | Kia Picanto Beter dan nieuw

De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.

Plus

  • moderne veiligheidsvoorzieningen
  • volwassen uitstraling

Min

  • Matige prestaties
  • Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik

Conclusie

Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.

Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.

Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!

Deel deze advertentie