Bouwjaar | 03-05-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 11-RJ-XL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.622 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 11-RJ-XL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopmansweg 3 |
Postcode | 6515 AK |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3481901 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbrinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 166 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.130 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.655 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Bruin, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Lancia Musa 1.4-16V Platino
Origineel Nederlands geleverde auto met NAP gecontroleerde kilometerstand
Auto is verkregen vanuit inruil
Prijs betreft een meeneemprijs
Compleet uitgerust met opties als:
- Elektrisch glazen panoramadak
- Automatisch geregelde airconditioning
- Lichtmetalen velgen
- Elektrische ramen voor en achter
- Stuurbekrachtiging
- Etc
= Bedrijfsinformatie =
Kom gerust langs voor een bezichtiging c.q. proefrit. Als u vlak van tevoren even belt zullen wij dit voertuig tijdens uw vertrek speciaal voor u gereserveerd houden. U heeft dan zekerheid dat het voertuig aanwezig zal zijn wanneer u hier bent. Doordat wij geen rij-klaarmaakkosten rekenen zijn al onze occasions scherp geprijsd. Ook zijn al onze occasions voorzien van een RDW Tellerrapport (NAP), een eerlijke km historie. Wilt u uw auto inruilen? Geen probleem, die nemen wij graag van u over!
Ondanks het zorgvuldig plaatsen van deze advertentie kunnen er aan foutieve vermeldingen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Musa | Ruimte voor raffinement
Waarom mag een ruime auto geen ruimte bieden aan raffinement? Het lijkt alsof iedere ruimteauto per definitie een verhuiswagen is. Iedere familieauto is standaard ingericht als rijdende kinderkamer. Dat het ook anders kan bewijst Lancia met de Musa. Dit stijlvolle ruimtewondertje heeft bovendien een facelift ondergaan, waardoor de auto er nu nog beter uitziet.
De Lancia Musa is een ruime en functionele MPV die desondanks ook nog eens goed oogt. Doet na de facelift van 2004 op geen enkel vlak onder voor de saaie modellen van de concurrentie.
Plus
- ruim en stijlvol
- prima rijeigenschappen
- praktische telefoon en MP3 integratie
Min
- omslachtige procedure opklappen achterbank
- onregelmatige vorm bagageruimte
- schokkerig schakelen automaat
Conclusie
Strikt genomen is er weinig nieuws te melden over de vernieuwde Lancia Musa, maar de hernieuwde kennismaking was er niet minder aangenaam om. Op mechanisch vlak is de Musa nauwelijks aangepast. De auto was en is prima, maar toch voelt het als een gemiste kans om de motoren niet iets zuiniger en iets sterker te maken zoals de concurrenten dat wel doen.
Wel is de vernieuwde Musa voorzien van nieuwe elektronica. Blue & Me koppelt de mobiele telefoon en de MP3 speler aan de auto. Dit systeem werkt in de praktijk prettig en geeft de auto een echte meerwaarde.
Het grootste nieuws komt van de optische aanpassingen. Die maken de vernieuwde Musa moderner en nog chiquer. Daarmee onderscheidt de Musa zich niet alleen van de concurrentie, maar is dit geraffineerde ruimteautootje enig in z'n soort.