Land Rover Defender 2.4 TD 90 SW SVX 60th Anniversary UNIEK Schuifdak
€ 49.950,-
Bouwjaar | 10-10-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.168 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PB-769-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.168 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PB-769-N Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Willem Cornelissen Automotive B.V. |
Contactpersoon | Willem Cornelissen |
Adres | Veerweg 3 |
Postcode | 4153 AS |
Plaats | Beesd |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 681310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.willemcornelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2002 - 2011
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 132 km/u
Maten
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.795 kg
Laadvermogen: 755 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart Leder, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 266 g/km
Fijnstofuitstoot: 36 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12,5 l/100km (1 op 8,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 608 - € 638 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Technische controle, vloeistof controle.
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Onderhoudspakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Unieke auto, kosten noch moeite gespaard om hem in huidige conditie te krijgen en te houden.
2.4 Td4 liter dieselmotor. Lichtvoetig en zuinig, ge-chip-tuned, voorzien van intercooler en bijbehorende turbo. De auto is voorzien van Bowler velgen. Het interieur in ge-upgrade met Apple CarPlay en sportstoelen. De cubby box is verhoogd en uitgevoerd in leder. De audio installatie is voorzien van een subwoofer.
Deze Defender staat op geel kenteken. Twee opklapbare stoelen completeren deze praktische uitvoering.
Het onderstel in voorzien van Mahker (Duitsland) schokbrekers. De remmen zijn vervangen door een remsysteem met L.O.F. geventileerde schijven en calipers. De APK is geldig tot 13-02-2025. Deze Defender stuurt, rijdt en remt fantastisch.
Gaarne van tevoren bellen voor een bezichtiging.
Heeft u interesse in deze auto of een vraag, neem dan telefonisch, via e-mail of per WhatsApp contact op met ons. Uiteraard bent u ook van harte welkom in onze showroom! Graag even bellen van tevoren om teleurstellingen te voorkomen
Tel : 0345-681310
Mob :+31 06 22210869
E-Mail : Info@willemcornelissen.nl
Bezoek voor de gehele fotoreportage onze eigen website.
Al onze auto's worden standaard geleverd met technische controle, vloeistof controle en een geldige APK. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Afleverpakket € 995,-
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!