Land Rover Range Rover 4.2 V8 Supercharged/ Young Timer
€ 16.950,-
Bouwjaar | 27-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.460 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-995-TR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 4.197 cc |
Vermogen | 291 kW (396 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.460 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-995-TR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 4.197 cc |
Vermogen | 291 kW (396 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luth B.V. |
Contactpersoon | Geert Luth |
Adres | Franklinstraat 8 |
Postcode | 4004 JK |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 664154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoluth.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen
Bandenmaat: 255/50 R20
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 196 x 191 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.673 kg
Laadvermogen: 427 kg
GVW: 3.100 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 16 l/100km (1 op 6,3)
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 896 - € 948 per kwartaal
Deze Young-Timer is uniek!
Lekkere V8 benzine Super Charge, deze auto komt uit Zwitserland !! en is in 2020 ingevoerd.
er is toen in Nederland een LPG 3 installatie ingebouwd, door het vermogen van de auto rijd deze buitengewoon op LPG.
De prijs van LPG is slechts € 0,69 per liter!!
De Lpg tank is 100 ltr, je kan er ongeveer 80ltr mee tanken en zo'n 400km mee rijden.
Auto is 15 jaar en ouder, dus zakelijk zeer interessant en ook het goedkope tanken maakt het erg vriendelijk om een auto van deze klasse te kunnen rijden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover | Groot, groter, grootst
De Range Rover is het grootste model van Land Rover. En toch kan het nóg groter. De Range Rover is voortaan namelijk ook leverbaar met verlengde wielbasis. Daarmee kan deze luxe terreinauto ook dienst doen als auto met chauffeur. Wat is de meerwaarde daarvan?
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis, voor gebruik als auto met chauffeur. De meerwaarde is de eenvoudigere instap, grotere bagageruimte en natuurlijk de off-road mogelijkheid.
Plus
- ruim
- uiterst comfortabel
- meer dan terreinwaardig
Min
- hoofdsteunen te laag / gordels te laag
- inmiddels achterhaald op gebied van infotainment en actieve veiligheid (opgelost modeljaar 2017)
- onhandige constructie hoedenplank
Conclusie
De Range Rover is er nu ook met verlengde wielbasis. Daarmee wil Range Rover een alternatief bieden voor de traditionele limousine met chauffeur. Een testrit leert dat de Range Rover daadwerkelijk meerwaarde biedt. Dat begint met de welbekende luxe en het comfort dat iedere Range Rover biedt.
Dankzij de lange wielbasis is de Range Rover nu nog ruimer. De hoogte maakt de instap makkelijker, waarna de Range Rover achterin alle voorzieningen en verfijning biedt die mag worden verwacht van een auto als deze. De Range Rover gaat verder dan zomaar een limousine met de enorme bagageruimte en, mocht het ooit nodig zijn, welhaast legendarische vaardigheden in het terrein.