Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic [ 7-Pers ] Aut. PANO | TWO-TONE-VOLLEDER | MERIDIAN-SURROUND | MATRIX-LED | KEYLESS | SURROUND-VIEW | VIRTUAL-COCKPIT |
€ 39.945,-
Bouwjaar | 31-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-243-D Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic [ 7-Pers ] Aut. PANO | TWO-TONE-VOLLEDER | MERIDIAN-SURROUND | MATRIX-LED | KEYLESS | SURROUND-VIEW | VIRTUAL-COCKPIT |
€ 39.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 279.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-243-D Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - apr. 2020
Referentienummer: 19050936443644
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.276 kg
Laadvermogen: 924 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Milieu
CO2-uitstoot: 257 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 816 - € 858 per kwartaal
Hij is klaar voor nog jaren rijplezier, deze Land Rover Range Rover Sport uit 2018. Er staat 279999 kilometer op de teller. Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. De luchtvering maakt van deze auto een klasseauto. Voelbaar, merkbaar beter. Glibberen of glijden is er met deze vierwielaandrijving niet bij. Op deze 4WD kunt u onder alle omstandigheden rekenen. Het gevoel van luxe is inbegrepen dankzij het lederen interieur. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Dankzij de stoelverwarming, verwarmbare achterbank en het verwarmbare stuur in deze auto, krijgt het begrip rijcomfort een nieuwe betekenis. Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren trekhaak elektronisch wegklapbaar, elektrisch verstelbare stuurkolom, 3e zitrij met 2 stoelen, 21 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen en adaptief dempingsysteem.
De standkachel verwarmt het interieur voor. Dat betekent meer comfort voor u en minder slijtage voor de auto. Het digitale dashboard geeft een nauwkeurig en makkelijk overzicht van alle belangrijke functies. Met de 360 graden camera op deze auto wordt het rijden een heel stuk veiliger, dankzij het optimale zicht dat het biedt. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U bent in deze Land Rover ook voorzien van connected drive services, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control en regensensor.
Zoals u mag verwachten van deze Land Rover Range Rover Sport is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Land Rover u om veiliger te rijden. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!