Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic, Panoramadak, Elektrisch verstelbare zetels, Meridian, Stoelverwarming, Parkeercamera, Parkeersensoren v/a
€ 59.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 13-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 110.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-065-BT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic, Panoramadak, Elektrisch verstelbare zetels, Meridian, Stoelverwarming, Parkeercamera, Parkeersensoren v/a
€ 59.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 110.479 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-065-BT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car-Relief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Het Laar 6 |
Postcode | 6733 BZ |
Plaats | Wekerom |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44598040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-relief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4971 x 1983 x 1819 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.132 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.232 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
= Bedrijfsinformatie =
Niets gaat boven een eigen beleving! Daarom bieden wij flexibele bezichtigingen en proefritten aan, doordeweeks, in het weekend en zelfs 's avonds.
Bij ons staat duidelijkheid voorop. Onze afleverpakketten zijn speciaal ontworpen om de aankoopervaring zo transparant en zorgeloos mogelijk te maken. We begrijpen dat het kopen van een auto een belangrijke beslissing is, en we willen ervoor zorgen dat je precies weet wat je kunt verwachten.
Standaard (zonder meerprijs):
De auto wordt geleverd met een geldige APK en de 'wettelijke garantie'. In de eerste 3 maanden geldt een coulance-regeling voor reparaties die samenhangen met gebreken die binnen deze periode zijn ontstaan. Deze kosten worden volledig door ons vergoed.
Let op: de wettelijke garantie is feitelijk geen garantie maar 'conformiteit': dit houdt in dat de auto moet doen wat de klant er redelijkerwijs van mag verwachten. De geldigheid is afhankelijk van vele factoren, zoals bijvoorbeeld; onderhoud, leeftijd, kilometrage, merk, model, prijs en informatie ten tijde van verkoop.
Gaat u liever voor zekerheid? Dan hebben wij onderstaande pakketten voor u:
Premium (€ 750):
De auto wordt geleverd met een nieuwe APK, kleine-onderhoudsbeurt en reiniging van zowel de binnen- en buitenkant van de auto. Dit pakket bevat ook 12 maanden (merk)garantie.
Premium+ (€ 950):
De auto wordt geleverd met een nieuwe APK, grote-onderhoudsbeurt en reiniging van zowel de binnen- en buitenkant van de auto. Dit pakket bevat ook 12 maanden (merk)garantie.
Bij Car Relief Automotive stellen we elke advertentie met grote zorg samen. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer goed of de door u belangrijk gevonden opties zich ook daadwerkelijk op de auto begeven die uw beslissing kunnen beïnvloeden. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Tot in onze showroom!
Met vriende
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!