Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic | DRIVE PRO / STOELEN- PACK | 360 CAMERA | TREKHAAK
€ 52.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 23-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.014 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-487-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic | DRIVE PRO / STOELEN- PACK | 360 CAMERA | TREKHAAK
€ 52.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.014 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XN-487-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf v. Mourik Geldermalsen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijnstraat 32C |
Postcode | 4191 CL |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 573556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanmourik.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.132 kg
Laadvermogen: 918 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Afleverpakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
- Exclusief Afleverpakket (€ 1.195 meerprijs):
- Nieuwe APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- 12 maanden / 15000 KM vrij van onderhoud
- Health Check batterij EV/ HEV / PHEV
- Complete reinigingsbeurt binnen en buiten
- Technische inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
- Vervangend vervoer tegen gereduceerd tarief tijdens garantie werkzaamheden
- € 25,- brandstof of volle accu
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 12 maanden / 15000 KM vrij van onderhoud, Complete reinigingsbeurt binnen en buiten, Health Check batterij EV/HEV/PHEV, Nieuwe APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vervangend vervoer tegen gereduceerd tarief tijdens garantie werkzaamheden, Vloeistoffen controle en bijvullen, € 25,- brandstof of volle accu
Autobedrijf Jan van Mourik en Zn. is al jaren een begrip in Geldermalsen, Culemborg en wijde omgeving. Wij weten als geen ander dat autorijden al duur genoeg is.
Bij ons kunt u terecht voor uitstekende service tegen een prima prijs. Of het nu gaat om onderhoud van uw auto, de aanschaf van een occasion of nieuwe auto of een wasbeurt voor uw auto, wij staan voor u klaar. Met een passende oplossing voor uw specifieke wensen. Wij gaan en staan voor kwaliteit en service!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!