Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic | Panoramadak | Luchtvering | Head-Up | Trekhaak | ACC
€ 49.900,-
Bouwjaar | 09-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.648 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-679-GP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE Dynamic | Panoramadak | Luchtvering | Head-Up | Trekhaak | ACC
€ 49.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.648 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-679-GP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mudde & Kok B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinderweg 104 |
Postcode | 8072 PD |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 683388 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.muddekok.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 86 liter
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Breedte: 198 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.199 kg
Laadvermogen: 851 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 774 - € 814 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
- Geldige APK (min. 3 maanden)
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden uren-garantie (excl. onderdelen)
Uw mobiliteit en zekerheid staan voorop bij Mudde Kok. Een groot deel van ons aanbod heeft nog fabrieksgarantie, dat is de meest uitgebreide vorm van garantie. Is deze garantie verlopen, maar is uw auto jonger dan 15 jaar? Dan krijgt u altijd de Mudde Kok Basis-garantie. Deze garantie biedt u o.a.:
- Geldige APK (minimaal 3 maanden)
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Kwart tank brandstof
- 3 maanden uren-garantie (klant betaalt de onderdelen)
Uiteraard is het mogelijk om de Mudde Kok Basis-garantie tegen een meerprijs uit te breiden met extra garanties en/of onderhoud. Kijk voor mogelijkheden op onze website, of vraag het één van onze verkopers. Is een auto ouder dan 15 jaar? Hij wordt dan standaard afgeleverd met geldige APK en we brengen de olie, lucht en koelvloeistof op peil en de auto wordt kosteloos op uw naam gezet.
Als de auto op moment van kopen nog minimaal 6 maanden fabrieksgarantie heeft, dan heeft de auto daarmee ook zes maanden BOVAG-garantie.
Bij Mudde Kok Automotive hebben we een passie voor Volvo en Land Rover, maar we verkopen en onderhouden alle merken auto's. Onze auto's zijn vrijwel allemaal dealer onderhouden, hebben een ingevuld serviceboekje en zijn voorzien van Nationale AutoPas. Daarnaast zijn we aangesloten bij de stichting 100% Onderhouden. De auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!
Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Deze auto wordt aangeboden bij Mudde Kok Automotive. Bent u geïnteresseerd? Dan nodigen wij u van harte uit om een proefrit te maken of om ons gehele aanbod te bekijken.
Mudde Kok Automotive
Oosteinderweg 104
8072 PD Nunspeet
M: verkoop@muddekok.nl
Op de advertentie kan geen aanspraak gemaakt worde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!