Land Rover Range Rover Sport 4.4 SDV8 Autobiography | Stoelventilatie | Adaptive cruise | Head-Up | 360 camera | Leder | Trekhaak | Meridian | Navigatie
€ 54.900,-
Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.549 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.367 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 4.4 SDV8 Autobiography | Stoelventilatie | Adaptive cruise | Head-Up | 360 camera | Leder | Trekhaak | Meridian | Navigatie
€ 54.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.549 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.367 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Seldenrijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 22 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.seldenrijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017
Technische informatie
Koppel: 740 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 105 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Breedte: 198 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.400 kg
Laadvermogen: 800 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 857 - € 902 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.
Wat deze Range Rover Sport aantrekkelijk maakt:
- het onderhoud is op de volgende momenten uitgevoerd:
* 23-04-2024 bij 124.603km
* 13-11-2023 bij 119.662km
* 25-04-2023 bij 112.097km
* 20-01-2023 bij 109.476km
* 29-09-2022 bij 105.157km
* 21-04-2022 bij 101.169km
* 03-09-2021 bij 93.115km
* 26-06-2021 bij 90.688km
* 05-11-2020 bij 81.376km
* 26-05-2020 bij 75.432km
* 11-03-2020 bij 71.190km
* 19-11-2019 bij 66.299km
* 20-09-2019 bij 62.323km
* 24-06-2019 bij 55.317km
* 15-11-2018 bij 42.453km
* 05-03-2018 bij 26.302km
* 14-03-2017 bij 10km afleverinspectie
- rijk uitgerust als Autobiography met fijne opties zoals:
* Elektrisch bedienbaar panorama-dak
* Stoelventilatie en verwarming
* 360 graden rondomzichtcamera
* Head-Up display
* Lederen bekleding
* Adaptive cruise control
* Meridian audio installatie
* Alcantara hemelbekleding
* Navigatiesysteem
* Keyless entry en start
* Wegklapbare trekhaak
- sterke 4.4 V8 dieselmotor
Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.
Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!