Land Rover Range Rover Sport P400e Limited-Edition Black-Line Aut. PANO | OXFORD-VOLLEDER | MATRIX-LED | MERIDIAN-SURROUND | NAVI-FULLMAP | HEAD-UP | KEYLESS | DAB | MEMORY-PACK
€ 61.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 24-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-525-BV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P400e Limited-Edition Black-Line Aut. PANO | OXFORD-VOLLEDER | MATRIX-LED | MERIDIAN-SURROUND | NAVI-FULLMAP | HEAD-UP | KEYLESS | DAB | MEMORY-PACK
€ 61.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-525-BV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2020 - apr. 2022
Referentienummer: 19290857614849
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km (41 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,5 kWh/100km
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Land Rover Range Rover Sport. Het is een auto uit 2021, op de teller staat een kilometerstand van 115902. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Vierwielaandrijving zorgt onder verschillende rijomstandigheden voor meer grip en meer tractie. Stel u voor: zoevend over de snelweg terwijl het gulle daglicht het lederen interieur binnenvalt door het elektrisch bediende glazen panorama dak. En wat gemak betreft: daar zorgt onder andere de elektrisch bedienbare achterklep voor. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. En zei u comfort? Die wordt meegeleverd door de super relaxte luchtvering en de comfortstoelen. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! De koplampen zijn voorzien van matrix LED-verlichting waarmee u aanzienlijk verder kan kijken in het donker. Het systeem past zelf de lichtstraal aan op het moment tegenliggers verblind kunnen worden. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, zwarte hemelbekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en aluminium pedalen.
Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. De functie van deze 360 graden camera is vooral nuttig in smalle straatjes waar het zicht beperkt is. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!