Land Rover Range Rover Sport P400e Limited Edition | Panoramadak | Luchtvering | Meridian Sound System |

€ 82.450,-

Bouwjaar 29-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.590 km
Deuren 5
Kenteken P-906-BL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Land Rover Range Rover Sport P400e Limited Edition | Panoramadak | Luchtvering | Meridian Sound System |


€ 82.450,-

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.590 km
Deuren 5
Kenteken P-906-BL Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Frans Wientjes Auto's B.V.
Contactpersoon Michael Derks
Adres Laan van de Dierenriem 44
Postcode 7324 AA
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.franswientjesautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2020 - apr. 2022

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 48 km
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Land Rover Range Rover Sport van het bouwjaar 2022 heeft 15590 kilometer op de teller staan. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Het maakt niet uit hoe slecht het wegdek is. De luchtvering strijkt alle oneffenheden glad. Spierkracht en onverzettelijkheid worden meegeleverd in de vorm van vierwielaandrijving. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Alles aan deze auto is ontworpen voor comfort, tot aan de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en verwarmbaar stuur. Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrische achterklep, 21 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, dynamisch onderstel, LED-dagrijverlichting en geluidsisolerende ramen.

Met de standkachel stelt u vooraf in wanneer de auto opgewarmd voor u klaar moet staan. U hoeft nooit meer te krabben en de koude start behoort tot het verleden. Met het digitale dashboard heeft u essentiële info in beeld. Altijd, overal. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwijl u uw ogen op de weg houdt, bedient u de auto met uw stem. Hoe is het met de banden, de accu en andere onderdelen? Connected Services maakt het inzichtelijk, 24/7 via de app. En deze auto heeft ook high performance audiosysteem, full map navigatiesysteem, climate control links en rechts gescheiden, DAB ontvangst, regensensor en cruise control als standaard uitrusting.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. De veiligheid v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie