Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic HSE PHEV Luchtvering, Pano, Meridian 23

€ 129.900,-

Bouwjaar 01-11-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 4.552 km
Deuren 5
Kenteken T-516-VJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic HSE PHEV Luchtvering, Pano, Meridian 23


€ 129.900,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 4.552 km
Deuren 5
Kenteken T-516-VJ Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 294 kW (400 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam J.Z. Auto's
Contactpersoon Afdeling Verkoop J. Zuman
Adres Marie Curiestraat 8
Postcode 3846 BW
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 267956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jzautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 294 kW (400 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 109 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/40 R23

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 205 x 187 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 32 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW
Accu snelladen: Combined Charging System

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 29,174311926606 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal

= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Firenze Red (1AF)
- Glazen panoramadak met elektrisch bediend schuif-/kanteldeel vóór (041CZ)
- lichtmetalen velgen 23"
- Akoestisch gelaagd glas voor voorportierruiten, gehard glas voor achterportierruiten, achterzijruiten en achterruit (047BJ)
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- buitenspiegels met verlichting
- Dak in contrastkleur Narvik Black (080AN)
- dimlichten automatisch
- Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak (028EJ)
- Elektrisch verstel-, verwarm-, inklapbare buitenspiegels, automatisch dimmend, met instapverlichting (030RK)
- Elektrisch verstel-, verwarm- en inklapbare buitenspiegels met instapverlichting (030NM)
- Elektrisch verwarmbare voorruit met verwarmde hogedruk ruitensproeiers (040AK)
- Hogedruk koplampsproeiers (064BV)
- Keyless Entry: sleutelloze ontgrendeling / vergrendeling (066AC)
- koplampen adaptief
- LED-mistlampen vóór (064AP)
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Pixel-laser LED-koplampen met LED-signatureverlichting en Adaptive Front Lighting (AFS) (064QN)
- Privacy glas achter B-stijlen (achterportierruiten, zijruiten achter, achterruit) (047DB)
- side-skirts
- Soft Door Close (173AB)
- Verwarmde ruitensproeiers (040AQ)
- voorspoiler

Infotainment
- Navigation Pro (087AU)
- Smartphone Pack (186AB)
- 11,4" Rear Seat Entertainment (129AW)
- connected services
- DAB+-tuner (Digital Audio Broadcasting) (025JB)
- draadloze telefoonlader
- Head-Up Display (039IB)
- Interactive Driver Display (digitaal instrumentenpaneel) (038ID)
- Meridian(TM) Signature Sound System (1.700W) (025LV)
- multimedia scherm groot

Interieur & Comfort
- achterbank verwarmd
- SV Bespoke Full Extended Leather Upgrade (032KK)
- voorstoelen verwarmd
- 4-Zone automatic climate control (022BC)
- 14-voudig verstelbare voorstoelen - als 301QR + memoryfunctie bestuurdersstoel (301QU)
- 20-voudig elekt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie