Land Rover Range Rover Sport P510e First Edition Pano ACC HUD Meridian
€ 126.900,-
Bouwjaar | 11-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.432 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-883-BL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.432 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-883-BL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Schouten BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lokhorstweg 3 |
Postcode | 3851 SE |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 556510 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfschouten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2021 - mei 2023
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 294 kW (400 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.710 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Wit
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 20 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
Autobedrijf Schouten biedt u deze prachtige Land Rover Range Rover Sport P510e First Edition aan, met nog maar 53.432 KM. Het exterieur van de Range Rover Sport is uitgevoerd in de prachtige kleur: 'Santorini Black Metallic', wat gecombineerd is met een wit lederen interieur. Verder beschikt de Range Rover Sport P510e over een zeer complete optielijst, denk hierbij aan opties zoals:
- Voor- en achterstoelen verwarmd
- Stuurwiel verwarmd
- Voor- en achterstoelen gekoeld
- Meridian audio
- Achteruitrijcamera
- Parkeersensoren
- Apple Carplay / Android Auto
- Elektrisch panoramadak
Al onze auto's worden bij binnenkomst gecontroleerd in onze werkplaats. Hierdoor hebben wij én u zicht op de uitgevoerde werkzaamheden en de te verwachten werkzaamheden. Daarnaast worden onze occasions standaard voorzien van een vloeistoffencontrole, minimaal 6 maanden APK en een poetsbeurt. Tegen een meerprijs van € 950,- kunt u kiezen voor ons Premium-afleverpakket. Hierbij wordt uw auto voorzien van een afleverbeurt volgens fabrieksvoorschrift, minimaal 10 maanden APK, halve tank brandstof, complete poetsbeurt en 12 maanden BOVAG garantie.
Inruil is altijd welkom. Voor een prijsindicatie van uw in te ruilen auto ontvangen wij graag enkele foto's via Whatsapp op 06-30126402. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden! Aan de advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek onze website voor de volledige fotorapportage in verhoogde kwaliteit, kijk op https://www.autobedrijfschouten.nl/aanbod !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!