Lexus IS Sportcross 300 Executive | 2 eign. | Lexus ondh.

€ 14.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-12-2001
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.402 km
Deuren 5
Kenteken 17-NR-PL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen 157 kW (214 pk)

Lexus IS Sportcross 300 Executive | 2 eign. | Lexus ondh.


€ 14.999,-

Algemeen

Bouwjaar 10-12-2001
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.402 km
Deuren 5
Kenteken 17-NR-PL Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.997 cc
Vermogen 157 kW (214 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bongers Automotive
Contactpersoon Thijs Bongers
Adres Houtmolenstraat 41
Postcode 7008 AP
Plaats Doetinchem
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51456400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bongersautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 173 x 142 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkerblauw
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 265 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik in de stad: 16,1 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Aangeboden: Lexus IS300 van de 2 eigenaar. Deze heeft de auto 17 jaar in bezit gehad en laten onderhouden door de Lexus dealer. Inruil mogelijk, ontdek hem nu in onze showroom te Doetinchem.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus IS | Neus voor techniek

De Lexus IS onderscheidt zich duidelijk van andere grote zakenauto's. Lexus legt zich toe op geavanceerde techniek, niet alleen in de uitrusting maar ook in de aandrijflijn. Voor modeljaar 2017 is de techniek verder opgewaardeerd en kreeg deze leasefavoriet bovendien een nieuwe neus. Tijd voor een hernieuwde kennismaking!

Autotest | Lexus IS Neus voor techniek

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • vlot, stil en zuinig dankzij hybride-aandrijving
  • moderne techniek

Min

  • onhandige bediening infotainment
  • geen ondersteuning voor Android Auto of Apple CarPlay

Conclusie

De Lexus IS heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Daarmee is de auto ontegenzeglijk mooier, dynamischer en veiliger geworden. Bestaande problemen zijn echter niet opgelost. De muis-besturing van het infotainment systeem blijft ronduit onhandig en integratie met smartphones is niet gemoderniseerd.

De hybride-aandrijving is niet gewijzigd en daarom blijft het lastig het door de fabriek beloofde verbruik te realiseren. Desondanks behoudt de IS 300h dankzij zijn techniek een enorme voorsprong op de concurrentie, want de Lexus is comfortabeler, zuiniger, betrouwbaarder en voordeliger dan de concurrentie.

Deel deze advertentie