Bouwjaar | 22-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.224 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-479-FS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
€ 25.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.224 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-479-FS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Aeen Exclusieve Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 8 |
Postcode | 3771 NA |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 493972 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.aeen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 112 kW (152 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 184 x 154 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.515 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Onderhoudshistorie:
05.2020 1km Afleverbeurt
03.2021 15.052km service 1
10.2021 30.942km service 2
04.2022 49.602km service 3
11.2022 62.083km service 4
Fabriekskleur: Sonic Titanium Metallic
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons bepaalt u zelf de garantie- en afleveringscondities van de auto die u wilt aanschaffen.
Elke auto wordt aangeboden voor een zogenoemde meeneemprijs.
Heeft u vragen?
Stuur dan een bericht of WhatsApp naar 06-27088885
Wij zijn uiteraard ook telefonisch bereikbaar.
Mailen kan naar: info@aeen.nl
MET VRIENDELIJKE GROET,
PATRICK OOSTERVEER
Aeen Exclusieve Automobielen
Energieweg 8
3771 NA Barneveld
Tel.: +31 342 493 972
www.aeen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus UX 300h | Meer karakter
Auto's van doorsnee merken zijn goed. Auto's van premium merken zijn beter. Tenminste, dat is de belofte. Een premium product moet meerwaarde bieden dankzij hogere kwaliteit, meer aandacht voor details, meer stijl en natuurlijk verfijndere techniek. Om "premium" te blijven is de Lexus UX vernieuwd voor modeljaar 2024. Maakt dat de UX beter?
De Lexus UX is een compacte SUV die het moet hebben van het typisch Japanse karakter. De UX combineert organische vormen met moderne techniek. De hybride is voor modeljaar 2024 sterk verbeterd.
Plus
- sterke, stille en zuinige hybride
- unieke combinatie organische vormen en moderne technologie
- uitstekende rijeigenschappen
Min
- hard kunststof op deurpanelen voor en achter
- 300e kansloos vanwege ChaDeMo-stekker
- middenconsole kan hinderlijk tegen knie drukken
Conclusie
De Lexus UX is aangepast voor modeljaar 2024. Bij de UX draait alles om verfijning en daarom is de auto voornamelijk onderhuids aangepast. Naast de verplichte nieuwe veiligheidsvoorzieningen krijgt de UX een moderne uitrusting om de vergelijking aan te kunnen met concurrenten van recentere datum. De verbeterde geluidsisolatie is als de meest waardevolle verbetering ervaren.
Daarnaast is de nieuwe hybride aandrijflijn een echte aanwinst. Deze levert betere prestaties bij een lager verbruik. Daarbij geeft de hybride meer rust dan voorheen dankzij een groter aandeel van de elektromotor.
Bovenstaande zaken zijn echter ook te vinden in een gewone Toyota, het moederbedrijf van Lexus. Het grote verschil zit in de mate van verfijning en in het uitgesproken karakter. Een doorsnee product moet de grootst mogelijke doelgroep aanspreken. De Lexus UX onderscheidt zich met een Japans karakter dat organische vormen en verfijnde techniek combineert. Alle technische en visuele aanpassingen zijn daarom met twee woorden samen te vatten: meer karakter.