Bouwjaar | 30-10-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 258.964 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | KX-885-X Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 302 kW (411 pk) |
€ 26.550,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-10-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 258.964 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | KX-885-X Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 302 kW (411 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nini Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | celsiusstraat 8 |
Postcode | 3846 BL |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41481831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ninicars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 235/50 R18
Bandenmaat achter: 275/45 R18
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 284 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.910 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.530 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 246 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 15,8 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Zeer nette goed rijdende Maserati Ghibli 3.0 S Q4 in een super kleur combinatie. altijd Prins dealer onderhouden. voorzien van vele opties. onder andere origineel kleppen systeem in de uitlaat, dit voor een super mooi geluid. auto is voorzien van een 3l V6 bi turbo wat 411pk levert.
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons :
o Geen afleverkosten
o Nieuwe apk in overleg
o Gratis vloeistof controle en banden op spanning
o Gratis tenaamstellen
Heeft u interesse in deze occasion. Of eventueel iets in te ruilen. Neem dan contact met ons op. Wij zijn een RDW erkend bedrijf (Zondags op afspraak geopend).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.