Bouwjaar | 25-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.310 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NL-011-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.310 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NL-011-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2016 - aug. 2018
Referentienummer: 21170634583458
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 500 x 197 x 168 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.180 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 2.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 774 - € 814 per kwartaal
Dit is niet zomaar een Maserati Levante. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier. Deze auto heeft 106310 kilometer op de teller staan, het bouwjaar is 2016. Dankzij de zescilinder dieselmotor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. Gladde weg, natte weg, steile weg of ruige weg? De vierwielaandrijving trekt zich er niks van aan en u vervolgt probleemloos uw route met deze 4WD! Zon en frisse lucht krijgen vrij spel dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; de elektrisch bedienbare achterklep maakt het u gemakkelijk en u voelt zich omgeven door luxe van het lederen interieur! Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Die stevige wegligging? Dat heeft te maken met de luchtvering. Altijd de juiste druk, dus constante hoogte en geen last van hobbels. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Met de knoppen op het stuur regelt u het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Maserati heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Extra opties op deze auto zijn:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Levante Trofeo | Dansen op een vulkaan
Maserati staat voor exclusieve en sportieve auto's. Nu gaat het merk daarin een stap verder met de komst van het "Trofeo"-label. Een Trofeo is nog sneller en dus nog exclusiever dan een standaard Maserati. De eerste Trofeo betreft de Levante, die met een achtcilinder motor met dubbele turbo tot één van de sterkste auto's ooit van het merk behoort. De Levante Trofeo was aanvankelijk alleen bedoeld voor Amerika en China, maar komt nu ook naar Europa. Dus doe de gordel om, zet een helm op en ga mee voor een proefrit met de eerste Trofeo van Maserati.
De Levante Trofeo is een grote SUV die imponeert met de prestaties en het Maserati-label. In cijfers gemeten is er weinig verschil met de concurrentie, maar de belevenis is nog intenser.
Plus
- spectaculair snel
- extravagante vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
Min
- uitlaatgeluid vermoeiend op lange afstanden
- (Zeer) hoog verbruik
Conclusie
Wie op zoek is naar een grote SUV doet dat veelal om een droom in vervulling te laten gaan, niet omdat alleen die auto de benodigde functionaliteit biedt. De ultieme invulling van die droom is dan ook nog eens een snelle uitvoering van een grote SUV. Met de introductie van het "Trofeo"-label gaat Maserati nu de concurrentie aan met de allersnelste SUV's van doorsnee merken.
Ten opzichte van grote SUV's van andere merken blijft de Levante op twee punten achter: de ruimte achterin en de ergonomie. De uitrusting (inclusief de veiligheidsvoorzieningen), het comfort en natuurlijk de prestaties zijn minstens zo goed. En terwijl de modellen van Maserati veelal duurder zijn dan gemiddeld vanwege de hogere CO2-uitstoot, geldt dat niet voor deze Trofeo. De Levante Trofeo is even (on)zuinig als de directe concurrenten en heeft daarom grofweg eenzelfde prijskaartje. Voor die prijs biedt Maserati echter nog meer sensatie. De Levante Trofeo is vrij van iedere vorm van subtiliteit of bescheidenheid. De Levante schreeuwt om aandacht, de achtcilinder brult het uit en de bestuurder giert het uit als de Trofeo zijn kunnen mag tonen.