Bouwjaar | 02-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.777 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-JLZ-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.777 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-JLZ-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Young Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nudepark 158 |
Postcode | 6702 DX |
Plaats | Wageningen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38508651 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (zonder meerprijs): Een geldige APK van minimaal drie maanden. Een voorinspectie plus het controleren en op peil zetten van de vloeistoffen. Een complete professionele poetsbeurt Voldoende brandstof.
- Afleverpakket plus (€ 395): Een geldige APK van minimaal zes maanden. De kosten van kenteken en tenaamstelling. Een voorinspectie plus het controleren en op peil zetten van de vloeistoffen. Een complete professionele poetsbeurt Voldoende brandstof. Dit afleverpakket bevat (in plaats van "Afleverpakket standaard"): 3 maanden garantie, Kleine onderhoudsbeurt.
- Afleverpakket premium (€ 695): Een geldige nieuwe APK keuring. De kosten van kenteken en tenaamstelling. Een voorinspectie plus het controleren en op peil zetten van de vloeistoffen. Een complete professionele poetsbeurt Volle brandstoftank. Dit afleverpakket bevat (in plaats van "Afleverpakket plus"): 6 maanden garantie, Grote onderhoudsbeurt, Nieuwe apk en een volle tank.
= Bedrijfsinformatie =
*Financiering en/of inruil mogelijk
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
*Financiering en/of inruil mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.