Bouwjaar | 20-08-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.916 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-216-XF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
€ 23.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-08-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 39.916 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-216-XF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 137 kW (187 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud van den Beld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenberg 16 |
Postcode | 7364 BT |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudvandenbeld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2021 - mrt. 2023
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 137 kW (186 PK)
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 137 kW (186 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.369 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.959 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Splinternieuwe, origineel Nederlands geleverde en dealeronderhouden, van de 1e eigenaar, MAZDA 3 2.0 Sky-active M Hybrid 180 Comfort met diverse opties!
!! Sky-Active M Hybrid 2.0 liter met 132KW/180PK met 224NM !! automatische 6-traps versnellingsbak !!
Bouwjaar: 2021.
Kenteken: L-216-XF. (origineel Nederlands)
39.916 km origineel, volledig dealeronderhouden en met NAP-AUTOPAS/RDW TELLER RAPPORT!
!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!
!! SCHADEVRIJ EN NOOIT IN GEROOKT !!
!! BTW-AUTO, PRIJS IS INCLUSIEF BTW DIE DOOR BEDRIJVEN TERUGVORDERBAAR IS !!
MAZDA DONKERGRIJS METALLIC
MAZDA ZWART VELOURS COMFORTINTERIEUR
Chromen exterieurlijsten
MAZDA 16 inch lichtmetalen velgen
Keyless entry/close en start/stop
Trekhaak afneembaar
HEAD-UP / Active Driving Display
Navigatiesysteem EUROPA
Multimedia met USB / BLUETOOTH AUDIO
DAB radio ontvangst
APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO
Bluetooth carkit met telefoonvoorbereiding.
Parkeersensoren voor en achter
Parkeercamera achterzijde
Climate Control
Adaptieve Cruise control
Botswaarschuwing
Rear Cross Trafic Alert
Lane Departure Warning Systeem
Blind Sport Monitoring
Bestuurdersstoel, volledig elektrisch verstelbaar met lendensteun en memory
Stoelverwarming en stuurwielverwarming
Elektrische ramen voor en achter, ook op afstand bedienbaar.
Elektrisch verstelbare / verwarmbaar / elektrisch inklapbare spiegels.
Automatisch dimmend binnenspiegel.
Licht- en Regensensor
Boordcomputer.
In delen neerklapbare achterbank
ABS, ASR, ESP en 8 airbags.
ENZ,enz,enz.
LET OP!! SCHERPE PRIJS INCLUSIEF BTW, BEURT & APK !! GARANTIE MOGELIJK IN OVERLEG !!
!! WIJ BEREKENEN GEEN STANDAARD AFLEVERKOSTEN !! INRUIL IS MOGELIJK !!
-----!! ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN !!-----
= Bedrijfsinformatie =
AAN DEZE ADVERTENTIE KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND
!! EVEN BELLEN VOOR VERTREK A.U.B *!* WWW.RUUDVANDENBELD.NL *!*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.