Bouwjaar | 10-01-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.389 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-TR-JB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.389 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 63-TR-JB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry van de Bunte Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwolseweg 431 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22778469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvandebunteautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4555 x 1755 x 1665 cm
Wielbasis: 275 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
7-persoons
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie, of voor het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op 06-22778469. Wij verzoeken u vriendelijk altijd telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt. Er worden geen extra afleverkosten berekend bij onze occasions. Aan de specificaties in deze advertenties kunnen geen rechten worden ontleend. Met vriendelijk groet, Harry van de Bunte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 5 | Platonische liefde
Een gezinsauto moet ruim, praktisch, ruim, veilig en ruim zijn. Mazda profileert zich als een merk dat sportieve auto's met een elegant Japanse vormgeving bouwt. Het lijkt alsof het karakter van een Mazda en de kenmerken van een gezinsauto nauwelijks zijn te verenigen. De nieuwe Mazda5 belooft echter het beste van beide te combineren. Is dat gelukt?
De Mazda5 is een MPV volgens Mazda: ruim en praktisch, maar zonder het rijplezier te vergeten. De schuifdeuren maken de Mazda5 extra kind-vriendelijk.
Plus
- ruim en praktisch
- rijdt als een gewone personenauto
- kindvriendelijk dankzij schuifdeuren
Min
- vliegtuigtafeltjes drukken hinderlijk tegen knie achterpassagier
- weinig aandacht voor navigatie, communicatie en entertainment
Conclusie
Mazda belooft dat de tweede generatie Mazda5 ruim, praktisch en veilig is, maar tegelijkertijd ook even elegant en sportief als alle andere modellen. Die belofte wordt grotendeels waargemaakt. De rijeigenschappen zijn goed, zij het niet zo goed als die van bijvoorbeeld een Mazda6. In vergelijking met de concurrentie zijn de prestaties gemiddeld, terwijl het verbruik juist lager is dan gemiddeld.
Als het gaat om ruimte en praktische mogelijkheden overtuigt de Mazda5 het meest. Daarbij maken de schuifdeuren de auto bijzonder kindvriendelijk. Binnen de grenzen van een MPV biedt de 5 ook enige elegantie en dat is bijzonder in dit segment.
Een rijder van de vorige generatie Mazda5 verwoordde het zo: dit is geen auto om verliefd op te zijn, maar ik ben er wel steeds meer van gaan houden. Dat zal nog sterker gelden voor deze tweede generatie!